Vragen

Heeft u een vraag over één van onze hotels? De antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met het hotel, of stel uw vraag via onze geautomatiseerde chat.

Het verblijf

Vanaf hoe laat kan ik inchecken en uitchecken?

Per hotel gelden er verschillende tijden wat betreft het in- en uitchecken tijdens uw verblijf bij Bilderberg. Hieronder vindt u een overzicht van onze 12 prachtige hotels met de geldende tijden.

Hotel De Bilderberg 't Speulderbos Europa Hotel Groot Heideborgh Garden Hotel Bellevue Hotel Dresden

Inchecktijd (vanaf)

16.00 uur 16.00 uur 15.00 uur 15.00 uur 15.00 uur 15.00 uur
Uitchecktijd (uiterlijk) 11.00 uur 11.00 uur 11.00 uur 11.00 uur 11.00 uur 11.00 uur

 

Hotel Parkhotel De Bovenste Molen Kasteel Vaalsbroek Grand Hotel Wientjes De Keizerskroon  Château Höltmuhle 
Inchecktijd (vanaf) 14.00 uur 15.00 uur 14.30 uur 15.00 uur 16.00 uur 15.00 uur
Uitchecktijd (uiterlijk) 11.00 uur 11.00 uur 11.00 uur 12.00 uur 11.00 uur 11.00 uur

 

Wat houdt de toeristenbelasting in?

U betaalt toeristenbelasting als u verblijft in een gemeente waar u niet staat ingeschreven. Ook als u een zakelijk bezoek brengt aan een stad geldt deze toeristenbelasting. De hoogte van de toeristenbelasting verschilt per gemeente, hierdoor verschillen de tarieven per hotel. Het tarief kunt u vinden in uw reserveringsbevestiging.

Hoe kan ik mijn verblijf betalen?

De betaling van uw reservering hoeft niet gelijk bij de boeking voldaan te worden. Het is mogelijk uw betaling te voldoen bij aankomst in het hotel. De betaling voor uw reservering kan worden voldaan door middel van creditcard, een pinbetaling, contante betaling of een Bilderberg cadeaucard.

Kan ik mijn bagage achterlaten voor inchecken of na uitchecken?

U kunt te allen tijde uw bagage achterlaten in de bagagerie van het desbetreffende hotel.

Mobiliteit

Kan ik parkeren bij het hotel?

Bij alle hotels is er bij het hotel of direct in de omgeving parkeergelegenheid. Bij Parkhotel Rotterdam, Europa Hotel Scheveningen, Grand Hotel Wientjes en Garden Hotel Amsterdam zijn er kosten verbonden aan het parkeren en/of is vooraf reserveren nodig. Kijk bij het hotel van uw keuze voor meer informatie over parkeergelegenheid. 

Is er bij het hotel een oplaadpunt voor elektrische voertuigen?

Bij ieder hotel, met uitzondering van het Garden Hotel Amsterdam, zijn er oplaadpalen voor elektrische voertuigen beschikbaar. Bij het Garden Hotel Amsterdam zijn er oplaadpalen van de gemeente direct naast het hotel aanwezig. Neem contact op met het hotel voor meer informatie.

Kan ik mijn fiets veilig stallen?

Onze hotels, met uitzondering van Parkhotel Rotterdam, Garden Hotel Amsterdam en Château Holtmühle, hebben een afgesloten fietsenstalling waar u uw fiets kan stallen. Deze stalling bevat ook oplaadpunten voor uw elektrische fiets. Kijk bij het hotel van uw keuze voor meer informatie over het meenemen van uw fiets. 

Kan ik een fiets huren bij het hotel?

Het is mogelijk om een (elektrische) fiets te huren tijdens uw verblijf in een Bilderberg hotel. Om te garanderen dat er genoeg fietsen beschikbaar zijn, raden wij u aan om vooraf te reserveren. Neem hiervoor contact met het hotel naar keuze. De kosten variëren per hotel.

Mijn reservering

Is online reserveren veilig?

Online reserveren is veilig. Uw gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. U kunt dit zien aan het gesloten slotje, links in de adresbalk van uw browser waar 'https://' staat. Uw gegevens worden met de grootste zorgvuldigheid behandeld.

Hoe is de totaalprijs van mijn reservering opgebouwd?

De totaalprijs van uw reservering bestaat uit uw verblijfskosten, servicecharge en toeristenbelasting. De servicecharge geldt voor personen vanaf 12 jaar en is een standaardbedrag van € 3,40 per persoon per nacht. De toeristenbelasting wordt bepaald door de gemeente en is hierdoor per hotel verschillend.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Uw reservering online wijzigen is mogelijk. In de ontvangen e-mail met uw reserveringsbevestiging kunt u onderaan het kopje 'reservering wijzigen' vinden. Wanneer u hier op klikt komt u in de reserveerstraat om zo uw reservering aan te passen.

Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat moet ik doen?

U ontvangt uw reserveringsbevestiging binnen een uur na het vastleggen van uw reservering. Indien u deze bevestiging niet hebt ontvangen, verzoeken wij u om contact op te nemen met het betreffende hotel. Wij zullen vervolgens uw reserveringsbevestiging opnieuw naar u sturen per e-mail. De reserveringsbevestiging heeft u niet nodig tijdens het inchecken bij het hotel.

Welke voorwaarden zijn van toepassing op mijn reservering?

Op alle door ons aangegane overeenkomsten zijn van toepassing de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH). Deze liggen bij ons ter inzage en worden op verzoek onverwijld kosteloos toegezonden. De UVH zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt.

Kinderen bij Bilderberg

Ik ben op zoek naar een kindvriendelijk hotel. Bij welk hotel kan ik het beste terecht?

Hotel 't Speulderbos in Garderen staat bekend als familiehotel. Dit hotel beschikt over extra faciliteiten voor een kindvriendelijk verblijf, zoals familiekamers (met een slaapbank), kinderbuffet en een speelkamer. Ook worden er leuke activiteiten voor kinderen georganiseerd, zoals diverse workshops en een bosbingo.

Tot welke leeftijd verblijven kinderen gratis?

Bij een overnachting met ontbijt betaalt u voor kinderen t/m 11 jaar alleen voor de eventuele kosten voor het bijzetten van een kinderbed. En bijkomende kosten, zoals diner, consumpties en toeristenbelasting. Bij arrangementen (een overnachting met diner of andere extra's) betaalt u voor kinderen een gereduceerd tarief.

Huisdieren

MAG MIJN HUISDIER MEE NAAR EEN BILDERBERG HOTEL?

In de meeste hotels zijn honden toegestaan. Dit is niet het geval bij het Bilderberg Garden Hotel, Hotel De Keizerskroon & Grand Hotel Wientjes. Ieder hotel heeft eigen regels wat betreft het meenemen van een huisdier. Kijk voor deze regels en bijbehorende kosten op deze pagina.

Overige vragen

Gelden er corona-maatregelen waar ik rekening mee moet houden?

Ieders gezondheid staat op de eerste plaats. Middels deze pagina houden we jou up-to-date over eventuele maatregelen m.b.t. de reisbranche.

Ik heb speciale wensen en/of eisen voor mijn verblijf, zoals een allergie. Hoe maak ik deze kenbaar?

Omdat wij graag al onze gasten willen laten genieten, vinden wij het belangrijk om zoveel mogelijk rekening te houden met eventuele wensen en/of eisen. Het is voor ons prettig om dergelijke wensen/eisen van tevoren te weten, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Neem hiervoor contact op met het desbetreffende hotel. 

Ik ben mindervalide, kan ik terecht bij Bilderberg?

Natuurlijk bent u van harte welkom bij Bilderberg. Vanzelfsprekend zullen wij er alles aan doen om uw verblijf zo comfortabel mogeljik te maken. Voor specifieke vragen neem contact op met een van onze hotels.

Contact

Mijn vraag is nog onbeantwoord

Heeft u nog vragen of wil het online reserveren niet lukken? Wij helpen u graag. Stel uw vraag bij één van de receptiemedewerkers van het desbetreffende hotel. Klik hier voor een overzicht van alle hotels met de bijhorende contactgegevens.

  • U kunt ook het formulier invullen
  • Binnen één werkdag reactie
  • Via e-mail of telefoon

Stel uw vraag