Veelgestelde vragen

Neem contact op

ONZE HOTELS ZIJN TIJDELIJK GESLOTEN

Alle Bilderberg hotels (met uitzondering van Bilderberg Hotel Jan Luyken) zijn tot en met 31 mei 2020 gesloten. Heeft u een reservering voor een verblijf of vergadering welke voor 31 mei 2020 plaats zou vinden? Dan nemen wij persoonlijk contact met u op om uw reservering te verplaatsen of te annuleren.

Wanneer u een reservering in één van onze hotels wilt maken voor na 31 mei 2020 blijft u van harte welkom! We kijken er enorm naar uit, wanneer we samen het normale leven weer hebben opgepakt, u weer te ontvangen. We hebben hiervoor onze voorwaarden aangepast. Het 'flexibele tarief' op www.bilderberg.nl is tot 24 uur voor aankomst kosteloos te annuleren of te verplaatsen. 

Het verblijf

Vanaf hoe laat kan ik inchecken en uitchecken?

Per hotel gelden er verschillende tijden wat betreft het in- en uitchecken tijdens uw verblijf bij Bilderberg. Hieronder vindt u een overzicht van onze 12 prachtige hotels met de geldende tijden.

Hotel De Bilderberg 't Speulderbos Europa Hotel Groot Heideborgh Garden Hotel Bellevue Hotel Dresden

Inchecktijd (vanaf)

15.00 uur 15.00 uur 14.00 uur 15.00 uur 15.00 uur 15.00 uur
Uitchecktijd (uiterlijk) 11.00 uur 11.00 uur 12.00 uur 11.00 uur 12.00 uur 12.00 uur

 

Hotel Parkhotel De Bovenste Molen Kasteel Vaalsbroek Grand Hotel Wientjes De Keizerskroon  Château Höltmuhle 
Inchecktijd (vanaf) 14.00 uur 15.00 uur 14.30 uur 14.00 uur 15.00 uur 15.00 uur
Uitchecktijd (uiterlijk) 12.00 uur 12.00 uur 11.00 uur 11.00 uur 11.00 uur 12.00 uur

 

Wat houdt de toeristenbelasting in?

U betaalt toeristenbelasting als u verblijft in een gemeente waar u niet staat ingeschreven. Ook als u een zakelijk bezoek brengt aan een stad geldt deze toeristenbelasting. De hoogte van de toeristenbelasting verschilt per gemeente, hierdoor verschillen de tarieven per hotel. Het tarief kunt u vinden in uw reserveringsbevestiging.

Hoe kan ik mijn verblijf betalen?

De betaling van uw reservering hoeft niet gelijk bij de boeking voldaan te worden. Het is mogelijk uw betaling te voldoen bij aankomst in het hotel. De betaling voor uw reservering kan worden voldaan door middel van creditcard, een pinbetaling, contante betaling of een Bilderberg cadeaucard.

Kan ik mijn bagage achterlaten voor inchecken of na uitchecken?

U kunt ten allen tijde uw bagage achterlaten in de bagagerie van het desbetreffende hotel.

Mijn reservering

Onderstaande informatie over reserveringen is van toepassing op reserveringen na 31 mei 2020. Heeft een reservering met aankomstdatum in april of mei 2020? Dan nemen wij persoonlijk contact met u op om uw reservering kosteloos te verplaatsen of te annuleren. Heeft u zelf vragen over uw reservering? Neem dan contact op met het desbetreffende hotel. Wij helpen u graag!

Is online reserveren veilig?

Online reserveren is veilig. Uw gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. U kunt dit zien aan het gesloten slotje, links in de adresbalk van uw browser waar 'https://' staat. Uw gegevens worden met de grootste zorgvuldigheid behandeld.

Hoe is de totaalprijs van mijn reservering opgebouwd?

De totaalprijs van uw reservering bestaat uit uw verblijfskosten, servicecharge en toeristenbelasting. De servicecharge geldt voor personen vanaf 12 jaar en is een standaardbedrag van €2,20 per persoon per nacht. De toeristenbelasting wordt bepaald door de gemeente en is hierdoor per hotel verschillend.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Uw reservering online wijzigen is mogelijk. In de ontvangen e-mail met uw reserveringsbevestiging kunt u onderaan het kopje 'reservering wijzigen' vinden. Wanneer u hier op klikt komt u in de reserveerstraat om zo uw reservering aan te passen.

Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat moet ik doen?

U ontvangt uw reserveringsbevestiging binnen een uur na het vastleggen van uw reservering. Indien u deze bevestiging niet hebt ontvangen, verzoeken wij u om contact op te nemen met het betreffende hotel. Wij zullen vervolgens uw reserveringsbevestiging opnieuw naar u sturen per e-mail. De reserveringsbevestiging heeft u niet nodig tijdens het inchecken bij het hotel.

Welke voorwaarden zijn van toepassing op mijn reservering?

Op alle door ons aangegane overeenkomsten zijn van toepassing de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH). Deze liggen bij ons ter inzage en worden op verzoek onverwijld kosteloos toegezonden. De UVH zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt.

Kinderen bij Bilderberg

Ik ben op zoek naar een kindvriendelijk hotel. Bij welk hotel kan ik het beste terecht?

Hotel 't Speulderbos in Garderen staat bekend als familiehotel. Dit hotel beschikt over extra faciliteiten voor een kindvriendelijk verblijf, zoals familiekamers (met een slaapbank), kinderbuffet en een speelkamer. Ook worden er leuke activiteiten voor kinderen georganiseerd, zoals diverse workshops en een bosbingo.

Tot welke leeftijd verblijven kinderen gratis?

Bij een overnachting met ontbijt betaalt u voor kinderen t/m 11 jaar alleen voor de eventuele kosten voor het bijzetten van een kinderbed. En bijkomende kosten, zoals diner, consumpties en toeristenbelasting. Bij arrangementen (een overnachting met diner of andere extra's) betaalt u voor kinderen een gereduceerd tarief.

Huisdieren

MAG MIJN HUISDIER MEE NAAR EEN BILDERBERG HOTEL?

In de meeste hotels zijn honden toegestaan. Dit is niet het geval bij het Bilderberg Garden Hotel & Grand Hotel Wientjes. Ieder hotel heeft eigen regels wat betreft het meenemen van een huisdier. Kijk voor deze regels en bijbehorende kosten op onze informatiepagina's per hotel. Deze zijn te vinden in de tabel onderaan de pagina.

Overige vragen

Hoe kan ik mijn cadeaucard verzilveren?

De Bilderberg Cadeaucard is vrij te besteden bij alle Bilderberg hotels, restaurants en Wellness Centres van Bilderberg. Meer informatie over de Bilderberg Cadeaucard kunt u hier vinden.

Ik heb speciale wensen en/of eisen voor mijn verblijf, zoals een allergie. Hoe maak ik deze kenbaar?

Omdat wij graag al onze gasten willen laten genieten, vinden wij het belangrijk om zoveel mogelijk rekening te houden met eventuele wensen en/of eisen. Het is voor ons prettig om dergelijke wensen/eisen van tevoren te weten, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Neem hiervoor contact op met het desbetreffende hotel. 

Ik ben mindervalide, kan ik terecht bij Bilderberg?

Natuurlijk bent u van harte welkom bij Bilderberg. Vanzelfsprekend zullen wij er alles aan doen om uw verblijf zo comfortabel mogeljik te maken. Voor specifieke vragen neem contact op met een van onze hotels.

Informatiepagina's

Contact

Mijn vraag is onbeantwoord, wat nu?

Wil het online reserveren niet lukken of heeft u nog vragen? Wij helpen u graag. Stel uw vraag bij een van de receptiemedewerkers van het desbetreffende hotel. Klik hier voor een overzicht van alle hotels met de bijhorende contactgegevens.

  • U kunt ook het formulier invullen
  • Binnen één werkdag reactie
  • Via e-mail of telefoon

Stel uw vraag