Veelgestelde vragen

Bereidt u zich voor op een verblijf in een van onze hotels en heeft u een vraag? Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met de receptie van het betreffende hotel of stuur een e-mail naar info@bilderberg.nl.

Het verblijf

Vanaf hoe laat kan ik inchecken en uitchecken?

Per hotel gelden er verschillende tijden wat betreft het in- en uitchecken tijdens uw verblijf bij Bilderberg. Hieronder vindt u een overzicht van onze 17 prachtige hotels met de geldende tijden.

Hotel De Bilderberg De Bovenste Molen De Buunderkamp Europa Hotel Garden Hotel Groot Heideborgh Château Höltmuhle Hotel Jan Luyken De Keizerskroon
Inchecktijd (vanaf) 14:00 uur 15:00 uur 14:00 uur 14:00 uur 15:00 uur 14:00 uur 15:00 uur 15:00 uur 15:00 uur
Uitchecktijd (uiterlijk) 11:00 uur 12:00 uur 11:00 uur 12:00 uur 12:00 uur 11:00 uur 12:00 uur 12:00 uur 11:00 uur

 

Hotel Klein Zwitserland De Klepperman Lauswolt Parkhotel 't Speulderbos Vaalsbroek Wientjes Wolfheze
Inchecktijd (vanaf) 15:00 uur 14:00 uur 15:00 uur 15:00 uur 15:00 uur 15:00 uur 14:00 uur 14:00 uur
Uitchecktijd (uiterlijk) 11:00 uur 11:00 uur 11:00 uur 11:00 uur 11:00 uur 11:00 uur 12:00 uur 11:00 uur

Moet ik toeristenbelasting betalen tijdens mijn verblijf?

U betaalt toeristenbelasting als u verblijft in een gemeente waar u niet staat ingeschreven. Ook als u een zakelijk bezoek brengt aan een stad moet u deze belasting betalen. De hoogte van de toeristenbelasting verschilt per gemeente, hierdoor verschillen de tarieven per hotel.

Hoe kan ik mijn verblijf betalen?

De betaling van uw reservering hoeft niet gelijk bij de boeking voldaan te worden. Het is mogelijk uw betaling te voldoen in het hotel bij aankomst. De betaling voor deze reservering kan worden voldaan door middel van creditcard, een pinbetaling, contante betaling of een Bilderberg cadeaucheque.

Kan ik mijn bagage achterlaten voor inchecken of na uitchecken?

U kunt ten allen tijde uw bagage achterlaten in de bagagerie van het desbetreffende hotel.

 

Mijn reservering

Is online reserveren veilig?

Online reserveren is veilig. Uw gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. U kunt dit zien aan het gesloten slotje, links in de adresbalk van uw browser waar 'https://' staat. Uw gegevens worden met de grootste zorgvuldigheid behandeld.

Hoe is de totaalprijs van mijn reservering opgebouwd?

De totaalprijs van uw reservering bestaat uit uw verblijfskosten, servicecharge en toeristenbelasting. De servicecharge geldt voor personen vanaf 12 jaar en is een standaardbedrag van €2,20 per persoon per nacht. De toeristenbelasting wordt bepaald door de gemeente en is hierdoor per hotel verschillend.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Uw reservering online wijzigen is mogelijk. In de ontvangen e-mail met uw reserveringsbevestiging kunt u onderaan het kopje 'reservering wijzigen' vinden. Wanneer u hier op klikt komt u in de reserveerstraat om zo uw reservering aan te passen.

Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat moet ik doen?

U ontvangt uw reserveringsbevestiging binnen een uur na het vastleggen van uw reservering. Indien u deze bevestiging niet hebt ontvangen, verzoeken wij u om contact op te nemen met het betreffende hotel. Wij zullen vervolgens uw reserveringsbevestiging opnieuw naar u sturen per e-mail. De reserveringsbevestiging heeft u niet nodig tijdens het inchecken bij het hotel.

 

Kinderen bij Bilderberg

Ik ben op zoek naar een kindvriendelijk hotel. Bij welk hotel kan ik het beste terecht?

Diverse hotels beschikken over extra faciliteiten voor een kindvriendelijk verblijf, zoals familiekamers met tussendeur, kinderbuffet en een speelkamer. Hotel 't Speulderbos in Garderen en Hotel De Buunderkamp in Wolfheze staan bekend als onze kinderhotels.

Tot welke leeftijd verblijven kinderen gratis?

Bij een overnachting met ontbijt betaalt u voor kinderen t/m 11 jaar alleen voor de eventuele kosten voor het bijzetten van een kinderbed. En bijkomende kosten, zoals diner, consumpties en gemeentebelasting. Bij arrangementen (een overnachting met diner of andere extra's) betaalt u voor kinderen een gereduceerd tarief.

Huisdieren

Mag mijn huisdier mee naar een Bilderberg hotel?

In alle hotels zijn huisdieren toegestaan. Behalve in Bilderberg Résidence Groot Heideborgh en Hotel De Klepperman. Ieder hotel heeft eigen regels wat betreft het meenemen van een huisdier. Geeft u alstublieft tijdig aan dat u uw huisdier mee wilt nemen tijdens uw verblijf.

Hotel De Bilderberg De Bovenste Molen De Buunderkamp Europa Hotel Garden Hotel Château Höltmuhle Hotel Jan Luyken De Keizerskroon
Kosten per nacht € 25 € 25 € 25 € 25 € 15 € 25 € 25 € 25
Aantal 1 2 1 2 2 2 2 2
Extra's Bench meenemen

U ontvangt een voeder- en drinkbak

Niet in restaurant

Bench meenemen

Niet in restaurant
 

Niet in restaurant 

Wel in lobby

Bench meenemen

Niet in restaurant

Niet bij zwembad

Niet in ontbijtzaal

Niet in restaurant

Niet in ontbijtzaal

 

Hotel Klein Zwitserland Lauswolt Parkhotel 't Speulderbos Vaalsbroek Wientjes Wolfheze
Kosten per nacht € 25 € 25 € 25 € 17,50

€ 25

(€ 45 voor meer dan 1 nacht)

€ 25 € 25
Aantal 2 2 1 2 1 2 2
Extra's Niet in restaurant Niet in restaurant

Niet in restaurant

Alleen in klassieke kamer

Niet in restaurant

In Grand Café tot 17.00

Niet in restaurant Niet in Restaurant W Niet in restaurant

Overige vragen

Hoe kan ik mijn cadeaucard verzilveren?

Bilderberg heeft een Cadeaucard of een Cadeau Arrangement. U vindt hier meer informatie.

Ik heb speciale wensen en/of eisen voor mijn verblijf, zoals een allergie. Hoe maak ik deze kenbaar?

Omdat wij graag al onze gasten willen laten genieten, vinden wij het belangrijk om zoveel mogelijk rekening te houden met eventuele wensen en/of eisen. Het is voor ons prettig om dergelijke wensen/eisen van tevoren te weten, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Ik ben mindervalide, kan ik terecht bij Bilderberg?

Natuurlijk bent u van harte welkom bij Bilderberg. Vanzelfsprekend zullen wij er alles aan doen om uw verblijf zo comfortabel mogeljik te maken. Voor specifieke vragen neem contact op met een van onze hotels.

Contact

Mijn vraag is onbeantwoord, wat nu?

Wil het online reserveren niet lukken of heeft u nog vragen? Wij helpen u graag. Stel uw vraag bij een van de receptiemedewerkers van het desbetreffende hotel. Klik hier voor een overzicht van alle hotels met de bijhorende contactgegevens.

  • U kunt ook een algemene e-mail sturen.

Verzend e-mail