Informatie over Hotel De Bovenste Molen

Veelgestelde vragen en praktische informatie

  • Inchecken vanaf 15.00 uur

  • Uitchecken tot 12.00 uur

  • Huisdieren toegestaan - € 25 per nacht

  • Geen mindervalide kamers beschikbaar

  • Fietshuur beschikbaar

  • Gratis parkeren

Inchecken en uitchecken

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Bij Hotel De Bovenste Molen kunt u vanaf 15.00 uur inchecken. Eerder aankomen is uiteraard mogelijk. Wanneer uw kamer nog niet gereed is, kunnen wij de bagage voor u opslaan. Uw reservering is gegarandeerd tot 18.00 uur op de dag van aankomst. Indien u later aankomt, ontvangen wij hier graag een melding van zodat uw kamer niet vrij gegeven wordt voor nieuwe reserveringen.

TOT HOE LAAT KAN IK UITCHECKEN?

U kunt tot 12.00 uur van uw kamer gebruik maken. Wilt u later uitchecken? Dan is dat mogelijk op basis van beschikbaarheid en tegen extra kosten. Neem hiervoor contact op met het hotel.

Parkeren en bereikbaarheid

IS HET MOGELIJK OM BIJ HET HOTEL TE PARKEREN?

U parkeert gratis op ons eigen ruime parkeerterrein. Voor laden en lossen kunt u tijdelijk direct voor de ingang van het hotel parkeren. Indien u slecht ter been bent, kunnen wij voor u een parkeerplaats dichtbij de ingang reserveren. 

HEEFT HET HOTEL EEN OPLAADPUNT VOOR ELEKTRISCHE AUTO'S?

Het hotel beschikt over 2 laadpalen voor elektrische voertuigen.

IS HET HOTEL MAKKELIJK TE BEREIKEN MET HET OPENBAAR VERVOER?

Hotel De Bovenste Molen is ook te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf Station Venlo pakt u bus 377 richting Roermond. U stapt uit bij de bushalte Tegelseweg. Vanaf deze halte is het twintig minuten lopen naar het hotel.

Plan uw route

Fitness en wellness

Fitness

De fitness is vrij toegankelijk voor gasten van het hotel tussen 07.00 uur en 23.00 uur. De fitness beschikt over onder andere loopbanden, fietsapparaten en 2 wandelapparaten.

Zwembad en sauna

Als gast van het hotel kunt u gratis gebruik maken van onze sauna en het binnenzwembad. Deze faciliteiten zijn beschikbaar tussen 07.00 uur en 23.00 uur. Badkleding is verplicht in het zwembad. Van donderdag t/m zondag kunt u op afspraak genieten van de diverse behandelingen bij de Thalgo Spa & Beauty in het hotel tussen 09.30 uur en 18.00 uur.

Mijn reservering

Hoe kan ik reserveren?

U maakt uw reservering eenvoudig online. Wilt u liever persoonlijk contact? Bel dan +31 (0)77 359 14 14 of mail naar bovenste-molen@bilderberg.nl. U ontvangt een bevestiging per e-mail. U betaalt bij aankomst in het hotel (met uitzondering van het voordeeltarief, waarbij vooraf een creditcard garantie wordt gevraagd).

Kan ik mijn reservering wijzigen?

Uw reservering online wijzigen is mogelijk. In de ontvangen e-mail met uw reserveringsbevestiging kunt u onderaan het kopje 'reservering wijzigen' vinden. Wanneer u hier op klikt komt u in de reserveerstraat om zo uw reservering aan te passen. Uiteraard helpen we u ook graag persoonlijk per e-mail of telefoon. 

Hoe is de totaalprijs van mijn reservering opgebouwd?

De totaalprijs van uw reservering bestaat uit uw verblijfskosten, service charge en toeristenbelasting. De service charge geldt voor personen vanaf 12 jaar en is een standaardbedrag van € 2,20 per persoon per nacht. De toeristenbelasting wordt bepaald door de gemeente en is hierdoor per hotel verschillend.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Het is mogelijk uw verblijf bij Hotel De Bovenste Molen kosteloos te annuleren tot 18.00 uur voor de dag van aankomst. Na dit tijdstip, of wanneer u niet komt (no-show), wordt 100% van de eerste overnachting of het arrangement belast op uw creditcard. Dit is niet geldig bij het voordeeltarief.

Wat houdt de beste prijsgarantie in?

Vergelijken hoeft niet meer, via de website van Bilderberg ontvangt u de beste prijs voor uw hotelovernachting én krijgt u korting op het uitgebreide ontbijt van Bilderberg. Bovendien heeft u keuze uit álle kamertypes die beschikbaar zijn in het hotel. Kies bijvoorbeeld voor een executive hotelkamer, junior suite of executive king room.

Kinderen

KAN IK MET KINDEREN VERBLIJVEN IN HET HOTEL?

Ja, kinderen zijn bij Hotel De Bovenste Molen meer dan welkom. Het is op diverse kamers mogelijk een extra (kinder)bed te plaatsen. Daarnaast betaalt u voor kinderen tot en met 11 jaar, bij een overnachting met ontbijt, alleen voor het bijzetten van het extra (kinder) bed. Lees meer.

BESCHIKT HET HOTEL OVER FAMILIEKAMERS?

Ja, Hotel De Bovenste Molen beschikt over twee kamers met een tussendeur of een kamer met slaapbank. Bij de Reguliere hotelkamers is het mogelijk om één babybed te plaatsen (tot 3 jaar). Bij de Executive kamer is het mogelijk om twee baby- en/of kinderbedden bij te plaatsen. Het plaatsen van extra bedden is tegen betaling.

Zijn er speciale tarieven voor kinderen?

Bij een overnachting met ontbijt verblijven kinderen tot en met 11 jaar gratis. U betaalt dan alleen voor de eventuele kosten van het bijzetten van een (extra) kinderbed. Bij arrangementen met diner of andere extra's betaalt u voor kinderen een gereduceerd tarief.

Overige vragen

Mag ik mijn hond meenemen?

Ja, honden zijn welkom bij Hotel De Bovenste Molen. U betaalt € 25 per nacht per hond en u mag maximaal 1 hond meenemen. Honden zijn niet toegestaan in ons restaurant. Het hotel zorgt voor een voeder- en drinkbak.

Heeft u kamers voor mindervaliden?

Hotel De Bovenste Molen beschikt niet over mindervalide kamers. Er zijn wel kamers aanwezig met een inloopdouche of een bad/douche combinatie. Ook is er een lift aanwezig in het hotel.

ZIJN BIJZONDERE WENSEN MOGELIJK?

Omdat wij graag al onze gasten willen laten genieten, vinden wij het belangrijk om zoveel mogelijk rekening te houden met eventuele wensen en/of eisen. Wanneer u vooraf aan uw verblijf uw wensen kenbaar maakt, kunnen wij u vertellen wat mogelijk is.

Wat zijn de ontbijt tijden?

U kunt ontbijten in ons restaurant, doordeweeks van 07.00 uur tot 10.00 uur en in het weekend van 08.00 uur tot 11.00 uur.

Wat zijn de tijden voor lunch en diner?

Lunchen kan dagelijks van 12.00 uur tot 16.30 uur. Dineren doet u alle dagen van de week van 18.00 uur tot 21.30 uur in restaurant WOODZ.

Beschikken de hotelkamers over een airco?

Hotel De Bovenste Molen beschikt over 15 losse units die op één van de 82 kamers geplaatst kunnen worden.

Kan ik een fiets huren?

U kunt bij het hotel heren-, dames- en kinderfietsen huren voor € 15 per fiets per dag. Wij raden u aan om fietsen vooraf te reserveren.

Heeft het hotel een oplaadpunt voor elektrische fietsen?

Hotel De Bovenste Molen beschikt over een oplaadpunt voor elektrische fietsen in de overdekte fietsenstalling.

Heeft het hotel een fietsenstalling?

Hotel De Bovenste Molen beschikt over een overdekte fietsenstalling met slot en oplaadpunt voor e-bikes.

Wat is het saldo van mijn cadeaucard?

Check het saldo van uw Bilderberg Cadeaucard en verzilver deze voor bijvoorbeeld een heerlijk diner of een overnachting bij één van onze hotels. Het saldo kunt u hier checken.

Waar kan ik mijn cadeaucard besteden?

De Bilderberg Cadeaucard is vrij te besteden bij alle Bilderberg hotels, restaurants en Wellness Centres van Bilderberg. Het is niet mogelijk om reserveringen waar vooraf een creditcard betaling wordt vereist te voldoen met de Cadeaucard.

Accepteert het hotel ook landelijke cadeaukaarten, zoals een VVV bon?

Dit is per hotel verschillend. Hotel De Bovenste Molen accepteert echter geen landelijke cadeaukaarten, zoals een VVV bon.

Contact

Bilderberg Hotel De Bovenste Molen
Bovenste Molenweg 12
5912 TV Venlo
Telefoon: +31 (0)77 359 14 14
E-mail: bovenste-molen@bilderberg.nl