Hotel De Bovenste Molen FAQ

  • Inchecken vanaf 15.00 uur

  • Uitchecken tot 11.00 uur

  • Huisdieren toegestaan - € 25 per nacht

  • Geen mindervalide kamers beschikbaar

  • Fietshuur beschikbaar

  • Gratis parkeren

Inchecken en uitchecken

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Bij Hotel De Bovenste Molen kunt u vanaf 15.00 uur inchecken. Eerder aankomen is uiteraard mogelijk. Wanneer uw kamer nog niet gereed is, kunnen wij de bagage voor u opslaan. Uw reservering is gegarandeerd tot 18.00 uur op de dag van aankomst. Indien u later aankomt, ontvangen wij hier graag een melding van zodat uw kamer niet vrij gegeven wordt voor nieuwe reserveringen.

TOT HOE LAAT KAN IK UITCHECKEN?

U kunt tot 11.00 uur van uw kamer gebruik maken. Wilt u later uitchecken? Dan is dat mogelijk op basis van beschikbaarheid en tegen extra kosten. Neem hiervoor contact op met het hotel.

Parkeren en bereikbaarheid

IS HET MOGELIJK OM BIJ HET HOTEL TE PARKEREN?

U parkeert gratis op ons eigen ruime parkeerterrein. Voor laden en lossen kunt u tijdelijk direct voor de ingang van het hotel parkeren. Indien u slecht ter been bent, kunnen wij voor u een parkeerplaats dichtbij de ingang reserveren. 

HEEFT HET HOTEL EEN OPLAADPUNT VOOR ELEKTRISCHE AUTO'S?

Het hotel beschikt over 2 laadpalen voor elektrische voertuigen.

IS HET HOTEL MAKKELIJK TE BEREIKEN MET HET OPENBAAR VERVOER?

Hotel De Bovenste Molen is ook te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf Station Venlo pakt u bus 377 richting Roermond. U stapt uit bij de bushalte Tegelseweg. Vanaf deze halte is het twintig minuten lopen naar het hotel.

Plan uw route

Fitness en wellness

Fitness

De fitness is op reservering toegankelijk voor gasten van het hotel tussen 07.00 uur en 23.00 uur. De fitness beschikt over onder andere loopbanden, fietsapparaten en 2 wandelapparaten.

Zwembad en sauna

Als gast van het hotel kunt u gratis gebruik maken van het binnenzwembad en onze sauna. Deze faciliteiten zijn dagelijks geopend van 07.00 uur tot 23.00 uur.

Mijn reservering

Hoe kan ik reserveren?

U maakt uw reservering eenvoudig online. Wilt u liever persoonlijk contact? Bel dan +31 (0)77 359 14 14 of mail naar bovenste-molen@bilderberg.nl. U ontvangt een bevestiging per e-mail. U betaalt bij aankomst in het hotel (met uitzondering van het voordeeltarief, waarbij vooraf een creditcard garantie wordt gevraagd).

Kan ik mijn reservering wijzigen?

Uw reservering online wijzigen is mogelijk. In de ontvangen e-mail met uw reserveringsbevestiging kunt u onderaan het kopje 'reservering wijzigen' vinden. Wanneer u hier op klikt komt u in de reserveerstraat om zo uw reservering aan te passen. Uiteraard helpen we u ook graag persoonlijk per e-mail of telefoon. 

Hoe is de totaalprijs van mijn reservering opgebouwd?

De totaalprijs van uw reservering bestaat uit uw verblijfskosten, service charge en toeristenbelasting. De service charge geldt voor personen vanaf 12 jaar en is een standaardbedrag van € 2,90 per persoon per nacht. De toeristenbelasting wordt bepaald door de gemeente en is hierdoor per hotel verschillend.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Het is mogelijk uw verblijf bij Hotel De Bovenste Molen kosteloos te annuleren tot 24 uur voor aankomst. Na dit tijdstip, of wanneer u niet komt (no-show), wordt 100 procent van de eerste overnachting of het arrangement belast op uw creditcard. Dit is niet geldig bij het voordeeltarief.

Wat houdt de beste prijsgarantie in?

Vergelijken hoeft niet meer, via de website van Bilderberg ontvangt u de beste prijs voor uw hotelovernachting én krijgt u korting op het uitgebreide ontbijt van Bilderberg. Bovendien heeft u keuze uit álle kamertypes die beschikbaar zijn in het hotel. Kies bijvoorbeeld voor een executive hotelkamer, junior suite of executive king room.

Kinderen

Is het hotel geschikt voor families?

Ja, kinderen zijn bij Hotel De Bovenste Molen meer dan welkom. Het is op diverse kamers mogelijk een extra (kinder)bed te plaatsen. Daarnaast betaalt u voor kinderen tot en met 11 jaar, bij een overnachting met ontbijt, alleen voor het bijzetten van het extra (kinder) bed. Lees meer.

BESCHIKT HET HOTEL OVER FAMILIEKAMERS?

Ja, Hotel De Bovenste Molen beschikt over twee kamers met een tussendeur of een kamer met slaapbank. Bij de Executive kamer is het mogelijk om twee baby- en/of kinderbedden bij te plaatsen. Het plaatsen van extra bedden is tegen betaling.

Zijn er speciale tarieven voor kinderen?

Bij een overnachting met ontbijt verblijven kinderen tot en met 11 jaar gratis. U betaalt dan alleen voor de eventuele kosten van het bijzetten van een (extra) kinderbed. Bij arrangementen met diner of andere extra's betaalt u voor kinderen een gereduceerd tarief.

Zakelijk verblijf

KAN MIJN FACTUUR OP NAAM VAN HET BEDRIJF WORDEN GEZET?

Het is mogelijk om de factuur van uw verblijf op naam van het bedrijf te zetten. Wij vragen u dit aan te geven bij het maken van de reservering. Maakt u niet zelf de reservering? Dan vragen wij u om dit door te geven bij aankomst in het hotel.

IS ER EEN LOYALITEITSPROGRAMMA VOOR ZAKELIJKE GASTEN?

Er is geen loyaliteitsprogramma voor zakelijke gasten.

HOEVEEL VERGADERRUIMTES ZIJN ER IN HOTEL DE BOVENSTE MOLEN?

Hotel De Bovenste Molen beschikt over verschillende vergaderruimtes, waarvan de grootste 100 vierkante meter is. Bekijk hier ons capaciteitsoverzicht met de mogelijke opstellingen per vergaderruimte. Wilt u verder lezen over meetings en events bij Hotel Bovenste Molen? U leest er alles over via onderstaande link.

Meer informatie

KAN IK EEN BIJEENKOMST ORGANISEREN BIJ JULLIE?

Wat leuk dat u een meeting of evenement wilt organiseren! Via deze pagina kunt u uw wensen aangeven. Aansluitend ontvangt u van ons een offerte.

IS HET MOGELIJK OM IETS TE PRINTEN OF SCANNEN?

Op verzoek kan de receptie altijd documenten voor u printen of scannen. Bij grote aantallen worden kosten berekend.

WAT IS ER AANWEZIG IN EEN VERGADERRUIMTE?

In een vergaderruimte treft u standaard: twee flip-overs, een beamer met scherm en een conferentiebox. In de conferentiebox vindt u handige items voor tijdens de meeting: post-its, stiften, naambordjes, kladpapier en meer.

IS ER AIRCO AANWEZIG IN DE VERGADERRUIMTE?

De vergaderruimtes in Hotel De Bovenste Molen beschikken niet over airconditioning. Het is op aanvraag mogelijk om een mobiele airco te plaatsen in een ruimte.

WAT IS ER AANWEZIG OP EEN HOTELKAMER?

Onze kamers zijn standaard uitgerust met een werkplek, televisie, telefoon en gratis wifi. Onze luxere kamers beschikken over andere faciliteiten. Bekijk deze hier.

Overige vragen

Mag ik mijn hond meenemen?

Honden zijn welkom bij Hotel De Bovenste Molen voor € 25 per nacht. U kunt maximaal 2 kleine honden meenemen en er zijn 3 kamers beschikbaar. Honden zijn niet toegestaan in ons restaurant en wellness. Het hotel zorgt voor een voeder- en drinkbak.

Heeft u kamers voor mindervaliden?

Hotel De Bovenste Molen beschikt niet over mindervalide kamers. Er zijn wel kamers aanwezig met een inloopdouche of een bad/douche combinatie. Ook is er een lift aanwezig in het hotel.

ZIJN BIJZONDERE WENSEN MOGELIJK?

Omdat wij graag al onze gasten willen laten genieten, vinden wij het belangrijk om zoveel mogelijk rekening te houden met eventuele wensen en/of eisen. Wanneer u vooraf aan uw verblijf uw wensen kenbaar maakt, kunnen wij u vertellen wat mogelijk is.

Wat zijn de ontbijt tijden?

U kunt ontbijten in ons restaurant, doordeweeks van 07.00 uur tot 10.00 uur en in het weekend van 08.00 uur tot 11.00 uur. 

Wat zijn de tijden voor lunch en diner?

Lunchen kan dagelijks van 12.00 uur tot 16.30 uur. U heeft ook de keuze om een lunchbox 'to go' mee te nemen. Dineren doet u alle dagen van de week van 18.00 uur tot 21.30 uur in restaurant WOODZ

Beschikken de hotelkamers over een airco?

Hotel De Bovenste Molen beschikt over enkele losse units die op een van de 82 kamers geplaatst kunnen worden, dit is tegen betaling. 

Kan ik een fiets huren?

U kunt bij het hotel heren- en damesfietsen huren voor € 15 per fiets per dag. Het is ook mogelijk om een e-bike te huren voor € 27,50 per dag. Het is aan te raden vooraf te reserveren via de receptie of bij het maken van uw reservering.

Heeft het hotel een oplaadpunt voor elektrische fietsen?

Hotel De Bovenste Molen beschikt over een oplaadpunt voor elektrische fietsen in de overdekte fietsenstalling.

Heeft het hotel een fietsenstalling?

Hotel De Bovenste Molen beschikt over een overdekte fietsenstalling met slot en oplaadpunt voor e-bikes.

Wat is het saldo van mijn cadeaucard?

Check het saldo van uw Bilderberg Cadeaucard en verzilver deze voor bijvoorbeeld een heerlijk diner of een overnachting bij één van onze hotels. Het saldo kunt u hier checken.

Waar kan ik mijn cadeaucard besteden?

De Bilderberg Cadeaucard is vrij te besteden bij alle Bilderberg hotels, restaurants en Wellness Centres van Bilderberg. Het is niet mogelijk om reserveringen waar vooraf een creditcard betaling wordt vereist te voldoen met de Cadeaucard.

Accepteert het hotel ook landelijke cadeaukaarten, zoals een VVV bon?

Dit is per hotel verschillend. Hotel De Bovenste Molen accepteert echter geen landelijke cadeaukaarten, zoals een VVV bon.

Heeft u een andere vraag?

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Onze chatbot Ada helpt u graag verder! Ze geeft altijd direct antwoord en kan u dag en nacht helpen.

  • Direct geautomatiseerde antwoorden op uw vragen
  • Dag en nacht beschikbaar
  • Snel en duidelijk

Stel een vraag

Contact

Bilderberg Hotel De Bovenste Molen
Bovenste Molenweg 12
5912 TV Venlo
Telefoon: +31 (0)77 359 14 14
E-mail: bovenste-molen@bilderberg.nl