Grand Hotel Wientjes FAQ

  • Inchecken vanaf 15.00 uur

  • Uitchecken tot 12.00 uur

  • Huisdieren niet toegestaan

  • Mindervalide kamers beschikbaar

  • Fietshuur beschikbaar

  • Betaald parkeren - € 12,50 per dag

Inchecken en uitchecken

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Bij Grand Hotel Wientjes kunt u vanaf 15.00 uur inchecken. Eerder aankomen is uiteraard mogelijk. Wanneer uw kamer nog niet gereed is, kunnen wij de bagage voor u opslaan. Uw reservering is gegarandeerd tot 18.00 uur op de dag van aankomst. Indien u later aankomt, ontvangen wij hier graag een melding van zodat uw kamer niet vrij gegeven wordt voor nieuwe reserveringen.

TOT HOE LAAT KAN IK UITCHECKEN?

U kunt tot 12.00 uur van uw kamer gebruik maken. Wilt u later uitchecken? Dan is dat mogelijk op basis van beschikbaarheid en tegen extra kosten. Neem hiervoor contact op met het hotel.

Parkeren en bereikbaarheid

IS HET MOGELIJK OM BIJ HET HOTEL TE PARKEREN?

Parkeren is mogelijk op basis van beschikbaarheid en is niet vooraf te reserveren. Het tarief bedraagt € 2,50 per uur / € 12,50 per dag. De parkeerkaart kan bij de receptie betaald worden. Daarnaast bevindt zich tegenover het hotel een ruime betaalde parkeergelegenheid. Op deze parkeerplaats kunt u zelf (contactloos) in- en uitrijden met uw betaalpas.

HEEFT HET HOTEL EEN OPLAADPUNT VOOR ELEKTRISCHE AUTO'S?

Het hotel beschikt over een oplaadpunt voor elektrische voertuigen.

IS HET HOTEL MAKKELIJK TE BEREIKEN MET HET OPENBAAR VERVOER?

Grand Hotel Wientjes is eenvoudig te bereiken met het openbaar vervoer. Bij Station Zwolle volgt u het bord met uitgang richting centrum. Vervolgens loopt u de stationsweg op. Na 130 meter vindt u het hotel aan uw rechterzijde.

Plan uw route

Mijn reservering

Hoe kan ik reserveren?

U maakt uw reservering eenvoudig online. Wilt u liever persoonlijk contact? Bel dan +31 (0)38 425 42 54 of mail naar wientjes@bilderberg.nl. U ontvangt een bevestiging per e-mail. U betaalt bij aankomst in het hotel (met uitzondering van het voordeeltarief, waarbij bij het maken van de reservering uw creditcard wordt belast). 

Kan ik mijn reservering wijzigen?

Uw reservering online wijzigen is mogelijk. In de ontvangen e-mail met uw reserveringsbevestiging kunt u onderaan het kopje 'reservering wijzigen' vinden. Wanneer u hier op klikt komt u in de reserveerstraat om zo uw reservering aan te passen. Uiteraard helpen we u ook graag persoonlijk per e-mail of telefoon. 

Hoe is de totaalprijs van mijn reservering opgebouwd?

De totaalprijs van uw reservering bestaat uit uw verblijfskosten, service charge en toeristenbelasting. De service charge geldt voor personen vanaf 12 jaar en is een standaardbedrag van € 3,75 per persoon per nacht. De toeristenbelasting wordt bepaald door de gemeente en is hierdoor per hotel verschillend.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Het is mogelijk uw verblijf bij Grand Hotel Wientjes kosteloos te annuleren tot 16.00 uur voor de dag van aankomst. Na dit tijdstip, of wanneer u niet komt (no-show), wordt 100 procent van de eerste overnachting of het arrangement belast op uw creditcard. Dit is niet geldig bij het voordeeltarief.

Wat houdt de beste prijsgarantie in?

Vergelijken hoeft niet meer, via de website van Bilderberg ontvangt u de beste prijs voor uw hotelovernachting én krijgt u korting op het uitgebreide ontbijt van Bilderberg. Bovendien heeft u keuze uit álle kamertypes die beschikbaar zijn in het hotel. Kies bijvoorbeeld voor een klassieke kamer, executive hotelkamer of suite.

Kinderen

Is het hotel geschikt voor families?

Ja, kinderen zijn bij Grand Hotel Wientjes meer dan welkom. Houdt u er rekening mee dat er slechts een beperkt aantal kamers is waar een extra (kinder) bed op kan worden bijgeplaatst. Daarnaast betaalt u voor kinderen tot en met 11 jaar, bij een overnachting met ontbijt, alleen voor het bijzetten van het extra (kinder) bed. Lees meer.

BESCHIKT HET HOTEL OVER FAMILIEKAMERS?

Ja, Grand Hotel Wientjes beschikt over enkele familiekamers. Zo zijn er kamers met een tussendeur en is er een Executive kamer die 'en-suite' gemaakt kan worden.

Zijn er speciale tarieven voor kinderen?

Bij een overnachting met ontbijt verblijven kinderen tot en met 11 jaar gratis. U betaalt dan alleen voor de eventuele kosten van het bijzetten van een (extra) kinderbed. Bij arrangementen met diner of andere extra's betaalt u voor kinderen een gereduceerd tarief.

Zakelijk verblijf

KAN MIJN FACTUUR OP NAAM VAN HET BEDRIJF WORDEN GEZET?

Het is mogelijk om de factuur van uw verblijf op naam van het bedrijf te zetten. Wij vragen u dit aan te geven bij het maken van de reservering. Maakt u niet zelf de reservering? Dan vragen wij u om dit door te geven bij aankomst in het hotel.

IS ER EEN LOYALITEITSPROGRAMMA VOOR ZAKELIJKE GASTEN?

Er is geen loyaliteitsprogramma voor zakelijke gasten.

HOEVEEL VERGADERRUIMTES ZIJN ER IN GRAND HOTEL WIENTJES?

Grand Hotel Wientjes beschikt over verschillende vergaderruimtes, waarvan de grootste 285 vierkante meter is. Bekijk hier ons capaciteitsoverzicht met de mogelijke opstellingen per vergaderruimte. Wilt u verder lezen over meetings en events bij Grand Hotel Wientjes? U leest er alles over via onderstaande link.

Meer informatie

KAN IK EEN BIJEENKOMST ORGANISEREN BIJ JULLIE?

Wat leuk dat u een meeting of evenement wilt organiseren! Via deze pagina kunt u uw wensen aangeven. Aansluitend ontvangt u van ons een offerte.

IS HET MOGELIJK OM IETS TE PRINTEN OF SCANNEN?

Op verzoek kan de receptie altijd documenten voor u printen of scannen. Bij grote aantallen worden kosten berekend.

WAT IS ER AANWEZIG IN EEN VERGADERRUIMTE?

In een vergaderruimte treft u standaard: twee flip-overs, een beamer met scherm en een conferentiebox. In de conferentiebox vindt u handige items voor tijdens de meeting: post-its, stiften, naambordjes, kladpapier en meer.

IS ER AIRCO AANWEZIG IN DE VERGADERRUIMTE?

In de volgende vergaderruimtes van Grand Hotel Wientjes is airconditioning aanwezig; Club, Nahuys, Royer, Thorbecke, Zwarte Water. Ook beschikken de dinerruimtes Pothuis en Salon over airconditioning.

WAT IS ER AANWEZIG OP EEN HOTELKAMER?

Onze kamers zijn standaard uitgerust met een werkplek, televisie, telefoon en gratis wifi. Onze luxere kamers beschikken over andere faciliteiten. Bekijk deze hier.

Overige vragen

Mag ik mijn hond meenemen?

Honden zijn in Grand Hotel Wientjes niet toegestaan.

Heeft u kamers voor mindervaliden?

Grand Hotel Wientjes beschikt over een lift en twee kamers die geschikt zijn voor mindervalide gasten. U kunt het hotel bereiken door gebruik te maken van de zij ingang. Om een mindervalide kamer te reserveren of voor specifieke vragen neemt u contact op met het hotel.

ZIJN BIJZONDERE WENSEN MOGELIJK?

Omdat wij graag al onze gasten willen laten genieten, vinden wij het belangrijk om zoveel mogelijk rekening te houden met eventuele wensen en/of eisen. Wanneer u vooraf aan uw verblijf uw wensen kenbaar maakt, kunnen wij u vertellen wat mogelijk is.

Wat zijn de ontbijt tijden?

Voor een goede start van de dag verwelkomen wij u graag in Restaurant W, waar wij een ontbijtbuffet serveren. Het ontbijt restaurant is doordeweeks van 07.00 uur tot 10.00 uur geopend en in het weekend van 07.30 uur tot 11.00 uur. 

Wat zijn de tijden voor lunch?

Voor een heerlijke lunch kunt u op alle doordeweekse dagen en op zaterdag van 12.00 uur tot 16.30 uur terecht in Restaurant W of in ons sfeervolle Grand Café. U heeft ook de keuze om een lunchbox 'to go' mee te nemen. Op zondag is het niet mogelijk om te lunchen in Restaurant W en het Grand Café. 

Wat zijn de tijden voor diner?

Voor een heerlijk diner kunt u op alle doordeweekse dagen en op zaterdag van 17.30 uur tot 21.00 uur terecht in Restaurant W of in ons sfeervolle Grand Café. Op zondag is het niet mogelijk om te dineren in Restaurant W en het Grand Café. Borrels & bites zijn op zondag wel mogelijk in het Grand Café.

Beschikken de hotelkamers over een airco?

Grand Hotel Wientjes beschikt over 57 kamers, waarvan 7 kamers met airco.

Is er een fitnessruimte?

Het hotel beschikt niet over een fitnessruimte.

Is er een zwembad of sauna?

Het hotel beschikt niet over een zwembad of sauna.

Kan ik een fiets huren?

U kunt bij het hotel heren en dames fietsen huren voor € 12,50 per fiets per dag. Het is aan te raden vooraf te reserveren via de receptie of bij het maken van uw reservering.

Heeft het hotel een oplaadpunt voor elektrische fietsen?

Grand Hotel Wientjes beschikt over een oplaadpunt voor elektrische fietsen in het hotel.

Heeft het hotel een fietsenstalling?

Grand Hotel Wientjes beschikt over een overdekte fietsenstalling met slot. Ook is er een oplaadpunt voor elektrische fietsen aanwezig in het hotel.

Wat is het saldo van mijn cadeaucard?

Check het saldo van uw Bilderberg Cadeaucard en verzilver deze voor bijvoorbeeld een heerlijk diner of een overnachting bij één van onze hotels. Het saldo kunt u hier checken.

Waar kan ik mijn cadeaucard besteden?

De Bilderberg Cadeaucard is vrij te besteden bij alle Bilderberg hotels, restaurants en Wellness Centres van Bilderberg. Het is niet mogelijk om reserveringen waar vooraf een creditcard betaling wordt vereist te voldoen met de Cadeaucard.

Accepteert het hotel ook landelijke cadeaukaarten, zoals een VVV bon?

Dit is per hotel verschillend. Grand Hotel Wientjes accepteert de landelijke cadeaukaarten Diner Cadeau, Restaurant Cadeau, VVV Dinercheque, VVV Cadeaukaart en VVV Lekkerweg.

Heeft u een andere vraag?

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Onze chatbot Ada helpt u graag verder! Ze geeft altijd direct antwoord en kan u dag en nacht helpen.

 

  • Direct geautomatiseerde antwoorden op uw vragen
  • Dag en nacht beschikbaar
  • Snel en duidelijk

Stel een vraag

Contact

Bilderberg Grand Hotel Wientjes
Stationsweg 7
8011 CZ Zwolle
Telefoon: +31 (0)38 425 42 54
E-mail: wientjes@bilderberg.nl