Informatie over Grand Hotel Wientjes

Veelgestelde vragen en praktische informatie

  • Inchecken vanaf 14.00 uur

  • Uitchecken tot 11.00 uur

  • Huisdieren toegestaan - € 25 per nacht

  • Mindervalide kamers beschikbaar

  • Fietshuur beschikbaar

  • Betaald parkeren - € 12,50 per dag

Inchecken en uitchecken

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Bij Grand Hotel Wientjes kunt u vanaf 14:00 uur inchecken. Eerder aankomen is uiteraard mogelijk. Wanneer uw kamer nog niet gereed is, kunnen wij de bagage voor u opslaan. Uw reservering is gegarandeerd tot 18:00 uur op de dag van aankomst. Indien u later aankomt, ontvangen wij hier graag een melding van zodat uw kamer niet vrij gegeven wordt voor nieuwe reserveringen.

TOT HOE LAAT KAN IK UITCHECKEN?

U kunt tot 11:00 uur van uw kamer gebruik maken. Wilt u later uitchecken? Dan is dat mogelijk op basis van beschikbaarheid en tegen extra kosten. Neem hiervoor contact op met het hotel.

Parkeren en bereikbaarheid

IS HET MOGELIJK OM BIJ HET HOTEL TE PARKEREN?

Parkeren is mogelijk op basis van beschikbaarheid. Het uurtarief bedraagt € 2,50 per uur / € 12,50 per dag. De parkeerkaart kan bij de receptie betaald worden. Daarnaast bevindt zich tegenover het hotel een ruime betaalde parkeergelegenheid.

HEEFT HET HOTEL EEN OPLAADPUNT VOOR ELEKTRISCHE AUTO'S?

Het hotel beschikt over een oplaadpunt voor elektrische voertuigen.

IS HET HOTEL MAKKELIJK TE BEREIKEN MET HET OPENBAAR VERVOER?

Grand Hotel Wientjes is eenvoudig te bereiken met het openbaar vervoer. Bij Station Zwolle loopt u in noordelijke richting op het Stationsplein. Daar slaat u linksaf om op het Stationsplein te blijven. Op de rotonde neemt u de tweede afslag richting Stationsweg. Na 130 meter vindt u het hotel aan uw rechterzijde.

Plan uw route

Mijn reservering

Hoe kan ik reserveren/annuleren?

U maakt uw reservering eenvoudig online. Wilt u liever persoonlijk contact? Bel dan +31 (0)38 425 242 54 of mail naar wientjes@bilderberg.nl. U ontvangt een emailbevestiging per email. U betaalt bij aankomst in het hotel (met uitzondering van het voordeeltarief, waarbij bij het maken van de reservering uw creditcard wordt belast). Annuleren is kosteloos tot 24 uur voor aankomst (dit is niet geldig voor het voordeel tarief).

Kan ik mijn reservering wijzigen?

Uw reservering online wijzigen is mogelijk. In de ontvangen e-mail met uw reserveringsbevestiging kunt u onderaan het kopje 'reservering wijzigen' vinden. Wanneer u hier op klikt komt u in de reserveerstraat om zo uw reservering aan te passen. Uiteraard helpen we u ook graag persoonlijk per email of telefoon. 

Hoe is de totaalprijs van mijn reservering opgebouwd?

De totaalprijs van uw reservering bestaat uit uw verblijfskosten, service charge en toeristenbelasting. De service charge geldt voor personen vanaf 12 jaar en is een standaardbedrag van €2,20 per persoon per nacht. De toeristenbelasting wordt bepaald door de gemeente en is hierdoor per hotel verschillend.

Kinderen

KAN IK MET KINDEREN VERBLIJVEN IN HET HOTEL?

Ja, kinderen zijn bij Grand Hotel Wientjes meer dan welkom. Het is op diverse kamers mogelijk een extra (kinder)bed te plaatsen. Daarnaast betaalt u voor kinderen tot en met 11 jaar, bij een overnachting met ontbijt, alleen voor het bijzetten van het extra (kinder) bed. Lees meer.

BESCHIKT HET HOTEL OVER FAMILIEKAMERS?

Ja, Grand Hotel Wientjes beschikt over meerdere familiekamers. Zo zijn er kamers met een tussendeur en is er een Executive kamer die 'en-suite' gemaakt kan worden.

Zijn er speciale tarieven voor kinderen?

Bij een overnachting met ontbijt verblijven kinderen tot en met 11 jaar gratis. U betaalt dan alleen voor de eventuele kosten van het bijzetten van een (extra) kinderbed. Bij arrangementen met diner of andere extra's betaalt u voor kinderen een gereduceerd tarief.

Overige vragen

Mag ik mijn hond meenemen?

Ja, honden zijn welkom bij Grand Hotel Wientjes. U betaalt €25 per nacht per hond en u mag maximaal twee honden meenemen. Honden zijn niet toegestaan in het restaurant.

Heeft u kamers voor mindervaliden?

Grand Hotel Wientjes beschikt over een lift en kamers die geschikt zijn voor mindervalide gasten. Om een mindervalide kamer te reserveren of voor specifieke vragen neemt u contact op met het hotel.

ZIJN BIJZONDERE WENSEN MOGELIJK?

Omdat wij graag al onze gasten willen laten genieten, vinden wij het belangrijk om zoveel mogelijk rekening te houden met eventuele wensen en/of eisen. Wanneer u vooraf aan uw verblijf uw wensen kenbaar maakt, kunnen wij u vertellen wat wel of niet mogelijk zal zijn.

Wat zijn de ontbijt tijden?

U kunt ontbijten in ons restaurant, doordeweeks van 07:00 uur tot 10:00 uur en in het weekend van 07:30 uur tot 11:00 uur.

Wat zijn de tijden voor lunch?

Voor een heerlijke lunch kunt u op alle doordeweekse dagen en op zaterdag van 11:30 uur tot 16:00 uur terecht in Restaurant W of in ons sfeervolle Grand Café. Op zondag is Restaurant W gesloten, graag verwelkomen we u dan in ons Grand Café van 11:30 uur tot 16:00 uur.

Wat zijn de tijden voor diner?

Voor een heerlijk diner kunt u op alle doordeweekse dagen en op zaterdag van 18:00 uur tot 21:00 uur terecht in Restaurant W of in ons sfeervolle Grand Café. Op zondag is Restaurant W gesloten, graag verwelkomen we u dan in ons Grand Café van 17:00 uur tot 21:30 uur.

 

Kan ik een fiets huren?

U kunt bij het hotel heren en dames fietsen huren voor € 10 per fiets per dag. Het is aan te raden vooraf te reserveren via de receptie of bij het maken van uw reservering.

Is er een fitnessruimte?

Het hotel beschikt niet over een fitnessruimte. Op slechts 400 meter van het hotel is een professioneel fitness centre gelegen waar u als gast gebruik van kan maken voor € 5 per keer. Indien u hier gebruik van wenst te maken kunt u bij onze receptie medewerkers terecht voor een voucher.

Is er een zwembad of sauna?

Het hotel beschikt niet over een zwembad of sauna.

Contact

Bilderberg Grand Hotel Wientjes
Stationsweg 7
8011 CZ Zwolle
Telefoon: +31 (0)38 425 42 54
E-mail: wientjes@bilderberg.nl