Informatie over Hotel Jan Luyken

Veelgestelde vragen en praktische informatie

  • Inchecken vanaf 15.00 uur

  • Uitchecken tot 12.00 uur

  • Huisdieren toegestaan - € 50 per nacht

  • Geen mindervaliden kamers

  • Geen fietshuur

  • Geen eigen parkeergarage

Inchecken en uitchecken

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Bij Hotel Jan Luyken kunt u vanaf 15:00 uur inchecken. Eerder aankomen is uiteraard mogelijk. Wanneer uw kamer nog niet gereed is, kunnen wij de bagage voor u opslaan. Uw reservering is gegarandeerd tot 18:00 uur op de dag van aankomst. Indien u later aankomt, ontvangen wij hier graag een melding van zodat uw kamer niet vrij gegeven wordt voor nieuwe reserveringen.

TOT HOE LAAT KAN IK UITCHECKEN?

U kunt tot 12:00 uur van uw kamer gebruik maken. Wilt u later uitchecken? Dan is dat mogelijk op basis van beschikbaarheid en tegen extra kosten. Neem hiervoor contact op met het hotel.

Parkeren en bereikbaarheid

IS HET MOGELIJK OM BIJ HET HOTEL TE PARKEREN?

Parkeren is mogelijk in de directe omgeving van het hotel (€ 4,- per uur / € 36,- per dag). 

HEEFT HET HOTEL EEN OPLAADPUNT VOOR ELEKTRISCHE AUTO'S?

Hotel Jan Luyken Amsterdam beschikt niet over laadpalen voor elektrische voertuigen. 

IS HET HOTEL MAKKELIJK TE BEREIKEN MET HET OPENBAAR VERVOER?

Als u met het Openbaar Vervoer vanuit Schiphol komt, neemt u buslijn 397 en stapt u uit bij halte Museumplein. Vanaf Amsterdam Centraal Station neemt u tramlijn 2 of 12, tot halte Hobbemastraat.

Plan uw route

Mijn reservering

Hoe kan ik reserveren?

U maakt uw reservering eenvoudig online. Wilt u liever persoonlijk contact? Bel dan naar +31 (0)20 573 07 30 of mail naar jan-luyken@bilderberg.nl. U ontvangt een emailbevestiging per email. U betaalt bij aankomst in het hotel (met uitzondering van het voordeeltarief, waarbij vooraf een creditcard garantie wordt gevraagd).

Kan ik mijn reservering wijzigen?

Uw reservering online wijzigen is mogelijk. In de ontvangen e-mail met uw reserveringsbevestiging kunt u onderaan het kopje 'reservering wijzigen' vinden. Wanneer u hier op klikt, komt u in de reserveerstraat om zo uw reservering aan te passen. Uiteraard helpen we u ook graag persoonlijk per email of telefoon.

Hoe is de totaalprijs van mijn reservering opgebouwd?

De totaalprijs van uw reservering bestaat uit uw verblijfskosten, service charge en toeristenbelasting. De service charge geldt voor personen vanaf 12 jaar en is een standaardbedrag van € 2,20 per persoon per nacht. De toeristenbelasting wordt bepaald door de gemeente en is hierdoor per hotel verschillend.

Wat houdt de beste prijsgarantie in?

Vergelijken hoeft niet meer, via de website van Bilderberg ontvangt u de beste prijs voor uw hotelovernachting én krijgt u korting op het uitgebreide ontbijt van Bilderberg. Bovendien heeft u keuze uit álle kamertypes die beschikbaar zijn in het hotel. Kies bijvoorbeeld voor een superior hotelkamer.

Kinderen

KAN IK MET KINDEREN VERBLIJVEN IN HET HOTEL?

Ja, kinderen zijn in Hotel Jan Luyken meer dan welkom. Het is op de superior en standaard kamers mogelijk om kostenloos een extra babybed (voor kinderen van 0 - 2 jaar) bij te plaatsen. Lees meer.

BESCHIKT HET HOTEL OVER FAMILIEKAMERS?

Nee, Hotel Jan Luyken Amsterdam beschikt niet over familiekamers. 

Zijn er speciale tarieven voor kinderen?

Bij een overnachting met ontbijt verblijven kinderen tot en met 11 jaar gratis. U betaalt dan alleen voor de eventuele kosten van het bijzetten van een (extra) kinderbed. Bij arrangementen met diner of andere extra's betaalt u voor kinderen een gereduceerd tarief.

Overige vragen

Mag ik mijn hond meenemen?

Honden zijn welkom in Hotel Jan Luyken tegen betaling van € 50 per nacht. Honden zijn niet toegestaan in het ontbijtrestaurant. 

Heeft u kamers voor mindervaliden?

Helaas is Hotel Jan Luyken Amsterdam niet geschikt voor mindervalide gasten. Wij verwijzen u graag naar Bilderberg Garden Hotel Amsterdam. Dit hotel beschikt over een lift en mindervalidekamers.

ZIJN BIJZONDERE WENSEN MOGELIJK?

Omdat wij graag al onze gasten willen laten genieten, vinden wij het belangrijk om zoveel mogelijk rekening te houden met eventuele wensen en/of eisen. Wanneer u vooraf aan uw verblijf uw wensen kenbaar maakt, kunnen wij u vertellen wat wel of niet mogelijk zal zijn.

Wat zijn de tijden voor ontbijt, lunch en diner?

U kunt bij ons ontbijten, doordeweeks van 07:00 uur tot 10:30 uur en in het weekend van 07:30 uur tot 11:00 uur. Hotel Jan Luyken beschikt niet over een restaurant. In de hotelbar kunt u terecht voor een cocktail, lekkere hapjes of een aperitief. Voor een uitgebreid diner verwijzen we u naar Restaurant De Kersentuin. Hier kunt u doordeweeks en op zaterdag dineren van 18:00 uur tot 22:00 uur. Op zondag is het restaurant gesloten. 

Kan ik een fiets huren?

Het is helaas niet mogelijk om fietsen te huren tijdens uw verblijf bij het hotel.

Is er een fitness en wellness?

​Hotel Jan Luyken beschikt over een stoomcabine, solarium en jaccuzi. De Spa is de hele dag door beschikbaar voor gasten. De sauna kost € 35 per 1.5 uur. Deze kan door één kamer tegelijkertijd gebruikt worden en wordt tussendoor schoongemaakt. Vooraf reserveren is gewenst. Hotel Jan Luyken Amsterdam beschikt niet over een fitnessruimte in het hotel. U kunt wel gebruik maken van de fitnessfaciliteiten op een externe locatie, dit is tegen betaling. U kunt hiervoor contact opnemen met het hotel.

Contact

Bilderberg Hotel Jan Luyken
Jan Luykenstraat 58
1071 CS Amsterdam
Telefoon: +31 (0)20 573 07 30 
E-mail: jan-luyken@bilderberg.nl