Een warm welkom, ook op afstand

Relevante informatie voor een veilig en ontspannen verblijf in onze hotels

U thuis voelen is nog nooit zo belangrijk geweest. Daarom doet Bilderberg er alles aan om u ook nu een gastvrij verblijf te bieden. Veilig, schoon én vertrouwd. Ook met gepaste afstand onthalen onze medewerkers u met de gastvrijheid die u van ons gewend bent. Onze hotels zijn klaar voor uw komst!

Heeft u vragen over het meenemen van huisdieren, kinderarrangementen, inchecktijden of betaalwijze? Kijk dan bij onze algemene veelgestelde vragen.

  • GASTVRIJ VERBLIJF

    • Geen handdruk maar een oprechte glimlach als warm welkom
  • HYGIËNE

    • Onze hotels volgen een zeer strict hygiëne protocol. Onze medewerkers zijn hierin getraind
  • DENK AAN ELKAAR

    • Respecteer de voorgeschreven afstand tussen elkaar. 1,5 meter is de norm
  • UW ONTBIJT

    • Een heerlijke box vol lekkernijen op uw kamer of in het restaurant
  • UW DINER

    • Op basis van reservering
  • FACILITEITEN

    • Het zwembad is geopend

Aankomst & vertrek

Wij verwelkomen u met een vriendelijke glimlach in plaats van een handdruk

Inchecken

Bij het inchecken geven wij geen hand, zoals u wellicht van ons gewend bent, maar verwelkomen wij u nog altijd gastvrij met een vriendelijke glimlach. Volgens de richtlijnen van het RIVM stellen wij u, wanneer u arriveert, een aantal mondelinge vragen met betrekking tot uw gezondheid. U beantwoordt deze vragen ook mondeling. Er wordt dus geen data vastgelegd. Deze vragen vindt u overigens hier. Gedurende uw verblijf kunnen deze vragen een aantal keer gesteld worden, bijvoorbeeld bij het ontvangst in het restaurant of in de bar. 

Klik hier voor de actuele in- en uitchecktijden per hotel

Gezelschappen & Vervoer

Wanneer u met een gezelschap arriveert, vragen wij u om 1 persoon de check-in voor de hele groep te laten verzorgen. Zo houden we zoveel mogelijk ruimte en beperken we het aantal contactmomenten. Onze shuttle service (waar van toepassing) rijdt tijdelijk niet. We bellen graag een taxi voor u indien u vervoer nodig heeft, bijvoorbeeld vanaf het station naar het hotel.  

Uitchecken

De avond voor vertrek ontvangt u van ons de rekening vooraf per email, zodat u deze alvast kunt controleren. Zo beperken we de (wacht)tijd bij de receptie. Wij vragen u om met PIN of credit card te betalen. Betalen met contant geld proberen we zoveel mogelijk te vermijden.

Openbare ruimtes

Wij helpen u afstand te bewaren en hebben op relevante locaties handwasplekken ingericht

Wat wij doen

Onze openbare ruimtes worden iedere 2 uur gereinigd. Oppervlaktes die door gasten worden aangeraakt, zoals handgrepen, liftknopjes, lichtschakelaars en trapleuningen, worden zorgvuldig gedesinfecteerd. De toiletten in de algemene ruimtes blijven gesloten. U kunt gebruikmaken van het toilet op uw hotelkamer. Sommige passages in het hotel zijn te smal om 1,5 meter afstand te respecteren. Hier hebben wij ‘eenrichtingsverkeer’ ingesteld. Dit staat duidelijk op de vloer aangegeven.

Wat u kunt doen

Op meerdere plekken in het hotel zijn handreinigers beschikbaar. Wij vragen u om hier regelmatig gebruik van te maken. U bent welkom in de openbare ruimtes om te ontspannen en samen te zijn. Wel vragen wij u rekening te houden met andere gasten. Bewaar afstand, geef elkaar de ruimte en voorkom groepsvorming.

Op uw hotelkamer

Wij zorgen voor zo min mogelijk contactmomenten

Schoonmaak

Uw kamer wordt pas na uw vertrek schoongemaakt en niet tijdens uw verblijf. Dit doen wij om contactmomenten zoveel mogelijk te beperken. Verblijft u langer dan vier nachten bij ons? Dan overleggen wij met u over tussentijdse schoonmaak momenten. Onze medewerkers komen tijdens uw verblijf niet op uw hotelkamer.

Schone handdoeken en/of nieuwe badkamer artikelen

Uiteraard verstrekken wij u op verzoek schone handdoeken en/of badkamer artikelen. Deze plaatsen wij in een afgesloten tas voor uw hotelkamer deur.

Eten & drinken

Onze restaurants zijn open, wel vragen wij u om vooraf te reserveren

Ontbijt

Ontbijten in het hotel is mogelijk. Bij aankomst wordt u gevraagd of u wilt ontbijten in het restaurant of dat u ervoor kiest om uw ontbijt op te halen. Bij de eerste optie zult u een tijdslot krijgen waarin we u graag verwelkomen om in het restaurant te komen ontbijten. Dit tijdslot is noodzakelijk, omdat er een beperkt aantal plaatsen beschikbaar is. Bij ontvangst begeleidt onze restaurant medewerker u naar uw tafel.

Bij het Bilderberg Parkhotel in Rotterdam is het alleen mogelijk om het ontbijt op te halen.

Lunch

Ook lunchen is mogelijk in het hotel. Lunches worden in een aangepaste vorm aangeboden en dit kan ook per hotel verschillend zijn. Ook hier geldt een maximum aantal personen, dus vragen wij u vooraf te reserveren om teleurstellingen te voorkomen. U heeft ook de keuze om een lunchbox 'to go' mee te nemen.

Diner

Al onze restaurants zijn zo ingericht dat er 1,5 meter afstand gehouden kan worden. Wanneer u als hotelgast in één van onze restaurants wilt dineren, verwelkomen we u dan ook graag. Wij vragen u wel van te voren te reserveren, aangezien er een beperkt aantal mensen is toegestaan in onze restaurants. Bij ontvangst begeleidt onze restaurant medewerker u naar uw tafel.

Dineren in het Parkhotel in Rotterdam is mogelijk mits u een hotelovernachting heeft geboekt inclusief diner.

Faciliteiten

Gebruik maken van onze faciliteiten is mogelijk

Zwembad

Als het hotel een zwembad heeft, dan is deze geopend. In het zwembad is een maximum aantal gasten toegestaan en dit wordt in de hotels duidelijk vermeld. Wij vragen u om van te voren te reserveren. Hoeveel mensen er in het zwembad mogen zijn, kan overigens per hotel verschillen. 

Sauna & fitness

Of de sauna, stoombad en zonnebanken open zijn, is per hotel verschillend. Schoonheidsbehandelingen, manicure en pedicure zijn mogelijk bij de hotels met een wellness center. Wij vragen u wel om van te voren te reserveren. Of de fitnessruimte is geopend, is ook per hotel verschillend.

Hotel De Keizerskroon  Sauna & fitness op reservering geopend.
Résidence Groot Heideborgh    Sauna & fitness gesloten.
Hotel 't Speulderbos  Sauna & fitness gesloten.
Hotel De Bilderberg  Sauna op reservering. Fitness geopend.
Grand Hotel Wientjes  Dit hotel heeft geen sauna & fitness.
Garden Hotel   Dit hotel heeft geen sauna & fitness.
Hotel Jan Luyken  Dit hotel heeft geen sauna & fitness.
Europa Hotel  Sauna & fitness gesloten.
Parkhotel  Sauna & fitness op reservering geopend.
Château Holtmühle  Sauna op reservering geopend. 
Hotel De Bovenste Molen  Sauna op reservering geopend.
Kasteel Vaalsbroek  Sauna & fitness op reservering geopend.
Bellevue Hotel Dresden (DE)  Sauna & fitness op reservering geopend.

Er op uit

Geniet al wandelend of fietsend van de prachtige omgeving

Fietsen

Ontdek al fietsend de omgeving van het hotel waar u verblijft. Het is mogelijk om in onze hotels een fiets te huren. Wij vragen u om fietshuur van te voren bij ons te reserveren. Het aantal fietsen per hotel is beperkt en zo weet u zeker dat u een fiets tot uw beschikking heeft. Wij zorgen voor desinfectiemiddel en papieren doekjes bij de fietsen, zodat u zelf uw stuur en zadel kunt schoonmaken voor gebruik.

Bezienswaardigheden

Wilt u een wandeling maken? Of wilt u de high lights van de omgeving ontdekken? De medewerkers van de receptie vertellen u graag welke mogelijkheden er zijn, zodat u er heerlijk op uit kunt gaan.

Uw reservering

Annuleringsvoorwaarden

Wat leuk dat u een verblijf bij ons wilt boeken en wij u weer mogen verwelkomen. Uw boeking is tot 24 uur voor aankomst kosteloos te annuleren of te verplaatsen.

Ik heb geboekt, maar ben inmiddels verkouden geworden. Wat nu?

Wij vragen u, zoals geadviseerd wordt door het RIVM, om bij verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen), keelpijn, droge hoest of verhoging/koorts van meer dan 38 graden Celsius thuis te blijven en uw boeking te verplaatsen.

RIVM richtlijnen

Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM en de Rijksoverheid. Nieuwe informatie wordt direct gedeelte met de medewerkers van het hotel. Voor meer informatie vanuit het RIVM kijkt u op hun website

Contact

Ik heb nog een andere vraag

Heeft u nog vragen of ontvangt u liever persoonlijke ondersteuning bij uw reservering? Wij helpen u graag. Stel uw vraag bij één van de receptiemedewerkers van het desbetreffende hotel. Klik hier voor een overzicht van alle hotels met de bijhorende contactgegevens.

  • U kunt ook het formulier invullen
  • Binnen één werkdag reactie
  • Via e-mail of telefoon

Stel uw vraag

Ons beleid kan wijzigen wanneer de situatie erom vraagt. Indien er wijzigingen plaatsvinden, zullen wij dit op deze pagina vermelden. Desondanks zijn de richtlijnen in het hotel leidend. Er kunnen dus geen rechten worden ontleend aan de informatie op deze pagina.

Heeft u nog vragen met betrekking tot onze richtlijnen? Neem dan contact op met het desbetreffende hotel. Onze receptiemedewerkers staan 24 uur per dag voor u klaar. Wij wensen u alvast een gastvrij verblijf toe in één van de Bilderberg hotels.

Laatste update: 02-07-2020, 10.36 uur