Een warm welkom

Relevante informatie voor uw verblijf in onze hotels

ONZE HOTELS ZIJN OPEN

We verwelkomen iedere gast nog altijd gastvrij. Wel is onze dienstverlening vanwege overheidsmaatregelen aangepast. Op deze pagina leest u alles wat u wilt weten over uw verblijf. Op verzoek van de overheid vragen wij u bij aankomst om een coronatoegangsbewijs. 

Heeft u andere vragen over bijvoorbeeld inchecktijden of betaalwijze? Kijk dan bij onze algemene veelgestelde vragen. Wilt u uw reservering annuleren of verzetten? Dan gelden de annuleringsvoorwaarden van uw geboekte tarief. Neem contact op met het betreffende hotel of wijzig uw reservering online. Hoe dit doet leest u op deze pagina. 

  • TOEGANGSBEWIJS

    • Bij aankomst vragen wij u om een coronatoegangsbewijs
  • MONDMASKER

    • Wij vragen u om een mondmasker te dragen in onze hotels
  • 1,5 METER AFSTAND

    • Denk aan elkaar en geef uzelf en anderen voldoende ruimte
  • UW ONTBIJT

    • Het ontbijt wordt u klaar gemaakt in de vorm van Take-Away
  • UW DINER

    • Dineren blijft mogelijk in de vorm van In-room-dining
  • FACILITEITEN

    • Onze faciliteiten zijn geopend tot 17.00 uur

Aankomst & vertrek

Wij verwelkomen u nog even gastvrij, maar zonder de handdruk die u van ons gewend bent

Aankomst & Check-in

Wij vragen u bij aankomst in het hotel om u direct te begeven naar onze medewerkers van de receptie. Zij verwelkomen u graag gastvrij, zoals u van ons gewend bent. Wij vragen hier om uw coronatoegangsbewijs en steekproefsgewijs naar uw identiteitskaart of paspoort. Volgens de richtlijnen van het RIVM kunnen wij u daarnaast de vier gezondheidsvragen stellen. Na de controle kunt u zich vrij bewegen door het hotel tijdens uw verblijf. 

Klik hier voor de actuele in- en uitchecktijden per hotel

Gezelschappen & Vervoer

Wanneer u met een gezelschap arriveert, vragen wij alle personen vanaf 13 jaar om zich bij aankomst te melden bij de receptie. Hier zal onze medewerker vragen om een coronatoegangsbewijs. Onze shuttle service (waar van toepassing) rijdt tijdelijk niet. We bellen graag een taxi voor u indien u vervoer nodig heeft, bijvoorbeeld vanaf het station naar het hotel.  

Uitchecken

De avond voor vertrek ontvangt u in enkele hotels de rekening vooraf per email, zodat u deze alvast kunt controleren. Zo beperken we de (wacht)tijd bij de receptie. Wij vragen u om met PIN of credit card te betalen. Betalen met contant geld proberen we zoveel mogelijk te vermijden.

CORONATOEGANGSBEWIJS

Wij vragen u, op verzoek van de overheid, om uw coronatoegangsbewijs te tonen bij aankomst. Uw bewijs aantonen doet u via de CoronaCheck App van de overheid middels een QR-code. Een geprinte versie van de QR-code is ook toegestaan. Dit geldt voor personen vanaf 13 jaar. Steekproefsgewijs zullen wij aan personen vanaf 14 jaar ook vragen om een identiteitsbewijs om uw toegangsbewijs te verifiëren. 

Openbare ruimtes

Wij hebben op relevante locaties desinfectiezuilen geplaatst

Wat wij doen

Onze openbare ruimtes worden iedere vier uur gereinigd. Oppervlaktes die door gasten worden aangeraakt, zoals handgrepen, liftknopjes, lichtschakelaars en trapleuningen, worden zorgvuldig gedesinfecteerd. 

Ventilatie

Al onze hotels beschikken over ventilatiesystemen die ingesteld zijn op buitenluchtaanzuiging. Dit betekent dat er alleen verse lucht binnenkomt, er wordt geen hergebruik gemaakt van de in de ruimtes aanwezige lucht. Per uur worden onze volledige ruimtes 3 tot 5 maal voorzien van vers gezuiverde buitenlucht, deze lucht wordt uiteraard extra gefilterd door de filters aanwezig in de luchtbehandelingssystemen.

Wat u kunt doen

Onze medewerkers dragen een mondmasker en wij vragen u om dit ook te doen. Wanneer u plaatsneemt, bijvoorbeeld in de lounge of in ons restaurant, mag u het mondmasker af doen. Daarnaast zijn er op meerdere plekken in het hotel handreinigers beschikbaar. Wij vragen u om hier regelmatig gebruik van te maken. U bent welkom in de openbare ruimtes om te ontspannen en samen te zijn. Wel vragen wij u rekening te houden met andere gasten. 

Op uw hotelkamer

Wij zorgen voor zo min mogelijk contactmomenten

Schoonmaak

Contactmomenten worden zoveel mogelijk beperkt. Uw kamer wordt in de meeste hotels schoongemaakt zoals u van ons gewend bent. Wij maken uw kamer schoon wanneer u niet op de kamer bent. In enkele hotels wordt uw kamer alleen op verzoek schoongemaakt. Laat gerust weten wat uw wensen hierin zijn.

Schone handdoeken en/of nieuwe badkamer artikelen

Uiteraard verstrekken wij u op verzoek extra schone handdoeken en/of badkamer artikelen. Deze plaatsen wij in een afgesloten tas voor uw hotelkamer deur.

Eten & Drinken

Onze restaurants en bars zijn momenteel gesloten vanwege overheidsmaatregelen. Het blijft mogelijk om bij ons te ontbijten, lunchen, borrelen en dineren in de vorm van Take-Away. Wij bespreken de mogelijkheden graag met u tijdens check-in. 

  • Onze restaurants en bars zijn gesloten
  • Ontbijt, lunch, borrel en diner blijft mogelijk als Take Away
  • En geniet van uw gerechten in de comfort van uw kamer

Ontbijt

Het Bilderberg Ontbijt wordt in aangepaste vorm geserveerd in de vorm van Take Away. Het ontbijt bestaat onder andere uit diverse broodjes met beleg, sap, yoghurt en fruit. Daarnaast kunt u ter plekke aangeven of u koffie of thee wenst. 

Een kop koffie, lunch of borrel

In alle hotels bent u van harte welkom om gedurende de dag lunch of borrel te bestellen voor op uw kamer. 

Diner

Onze chef bereidt graag een diner in de vorm van In room dining voor u. Op een afgesproken tijdstip kunt u dit afhalen en vervolgens nuttigen op uw hotelkamer. Plaatsnemen in de openbare ruimtes is helaas niet mogelijk. Heeft u een arrangement inclusief diner gereserveerd? Voor u verzorgen wij ook graag een in room dining diner. 

Faciliteiten

Onze faciliteiten zijn geopend tot 17.00 uur

Sauna, zwembad & fitness

In alle hotels zijn de sauna, zwembad en fitness geopend tot 17.00 uur.  Sommige hotels vragen u voorafgaand aan uw bezoek een reservering te maken om drukte te voorkomen. Wij vragen u om voldoende afstand te houden tot andere gasten. 

Wellness Centres

Onze Wellness Centres in Résidence Groot Heideborgh en Kasteel Vaalsbroek zijn geopend tot 17.00 uur. Wilt u tijdens uw verblijf een behandeling? Wij adviseren u om tijdig te reserveren. 

Fietsen & wandelen

De natuur rondom onze hotels nodigt uit om te fietsen en te wandelen. Fietshuur is mogelijk en uw eigen fiets stalt u veilig in onze stalling met oplaadpunten. 

Uw reservering

Annuleringsvoorwaarden

Heeft u vragen over uw bestaande reservering of wilt u uw reservering verplaatsen of annuleren? Dan gelden de annuleringsvoorwaarden van uw geboekte tarief. Wanneer u een flexibel tarief heeft geboekt, kunt u uw reservering tot 24 uur voor aankomst kosteloos verplaatsen of annuleren. Neem contact op met het hotel om de mogelijkheden te bespreken. Heeft u online via Bilderberg.nl geboekt? U kunt uw reservering ook online wijzigen. Ga hiervoor naar uw reserveringsbevestiging welke u in uw e-mail heeft ontvangen. Onderaan de e-mail drukt u op wijzigen. Hier kunt u uw reservering eenvoudig wijzigen. 

Ik heb geboekt, maar ben verkouden, Wat nu?

Wij vragen u, zoals geadviseerd wordt door het RIVM, om bij verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen), keelpijn, droge hoest of verhoging/koorts van meer dan 38 graden Celsius thuis te blijven en uw boeking te verplaatsen.

RIVM richtlijnen

Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM en de Rijksoverheid. Nieuwe informatie wordt direct gedeeld met de medewerkers van het hotel. Voor meer informatie vanuit de Rijksoverheid kijkt u op hun website.

Contact

Ik heb nog een andere vraag

Heeft u nog vragen? Wij helpen u graag. Stel uw vraag bij één van de receptiemedewerkers van het desbetreffende hotel. Klik hier voor een overzicht van alle hotels met de bijhorende contactgegevens.

  • U kunt ook het formulier invullen
  • Binnen één werkdag reactie
  • Via e-mail of telefoon

Stel uw vraag

Ons beleid kan wijzigen wanneer de situatie erom vraagt. Indien er wijzigingen plaatsvinden, zullen wij dit op deze pagina vermelden. Desondanks zijn de richtlijnen in het hotel leidend. Er kunnen dus geen rechten worden ontleend aan de informatie op deze pagina.

Heeft u nog vragen met betrekking tot onze richtlijnen? Neem dan contact op met het desbetreffende hotel. Onze receptiemedewerkers staan 24 uur per dag voor u klaar. Wij wensen u alvast een gastvrij verblijf toe in één van de Bilderberg hotels.

Laatste update: 14-01-2022 20.20 uur