Een warm welkom, ook op afstand

Relevante informatie voor uw verblijf in onze hotels

ONZE HOTELS ZIJN OPEN

Wel zijn alle faciliteiten en restaurants voorlopig gesloten

We verwelkomen iedere gast nog altijd gastvrij. Wel is onze dienstverlening vanwege overheidsmaatregelen aangepast. Voorlopig zijn in alle hotels de restaurants, de bar, het zwembad, de sauna en andere wellness- of sportfaciliteiten gesloten. Vanwege deze maatregelen worden het ontbijt, de lunch en het diner als ‘take away’ voor u klaargemaakt. Wij vragen om uw begrip hiervoor. 

Wilt u uw reservering annuleren of verzetten? Dan gelden de annuleringsvoorwaarden van uw geboekte tarief. Neem contact op met het betreffende hotel, zij helpen u graag.  

Heeft u vragen andere vragen over bijvoorbeeld inchecktijden of betaalwijze? Kijk dan bij onze algemene veelgestelde vragen

  • GASTVRIJ VERBLIJF

    • Onze medewerkers dragen een mondkapje. Wij vragen u dit ook te doen
  • HYGIËNE

    • Onze hotels volgen een zeer strict hygiëne protocol. Onze medewerkers zijn hierin getraind
  • DENK AAN ELKAAR

    • Respecteer de voorgeschreven afstand tussen elkaar. 1,5 meter is de norm
  • UW ONTBIJT

    • Take away
  • UW DINER

    • Take away
  • FACILITEITEN

    • Al onze faciliteiten zijn gesloten

Aankomst & vertrek

Wij verwelkomen u nog even gastvrij, maar zonder de handdruk die u van ons gewend bent

Inchecken

Bij het inchecken geven wij geen hand, zoals u wellicht van ons gewend bent, maar verwelkomen wij u nog altijd gastvrij. Volgens de richtlijnen van het RIVM stellen wij u, wanneer u arriveert, een aantal vragen met betrekking tot uw gezondheid. Deze vragen vindt u overigens hier. Gedurende uw verblijf kunnen deze vragen een aantal keer gesteld worden, bijvoorbeeld bij het ontvangst in het restaurant of in de bar. 

Klik hier voor de actuele in- en uitchecktijden per hotel

Gezelschappen & Vervoer

Wanneer u met een gezelschap arriveert, vragen wij u om 1 persoon de check-in voor de hele groep te laten verzorgen. Zo houden we zoveel mogelijk ruimte en beperken we het aantal contactmomenten. Onze shuttle service (waar van toepassing) rijdt tijdelijk niet. We bellen graag een taxi voor u indien u vervoer nodig heeft, bijvoorbeeld vanaf het station naar het hotel.  

Uitchecken

De avond voor vertrek ontvangt u in enkele hotels de rekening vooraf per email, zodat u deze alvast kunt controleren. Zo beperken we de (wacht)tijd bij de receptie. Wij vragen u om met PIN of credit card te betalen. Betalen met contant geld proberen we zoveel mogelijk te vermijden.

Openbare ruimtes

Wij helpen u afstand te bewaren en hebben op relevante locaties handwasplekken ingericht

Wat wij doen

Onze medewerkers dragen een mondkapje. Onze openbare ruimtes worden iedere 2 uur gereinigd. Oppervlaktes die door gasten worden aangeraakt, zoals handgrepen, liftknopjes, lichtschakelaars en trapleuningen, worden zorgvuldig gedesinfecteerd. De meeste toiletten in de algemene ruimtes blijven gesloten. U kunt gebruikmaken van het toilet op uw hotelkamer. Sommige passages in het hotel zijn te smal om 1,5 meter afstand te respecteren. Hier hebben wij ‘eenrichtingsverkeer’ ingesteld. Dit staat duidelijk op de vloer aangegeven.

Ventilatie

Al onze hotels beschikken over ventilatiesystemen die ingesteld zijn op buitenluchtaanzuiging. Dit betekent dat er alleen verse lucht binnenkomt, er wordt geen hergebruik gemaakt van de in de ruimtes aanwezige lucht. Per uur worden onze volledige ruimtes 3 tot 5 maal voorzien van vers gezuiverde buitenlucht, deze lucht wordt uiteraard extra gefilterd door de filters aanwezig in de luchtbehandelingssystemen.

Wat u kunt doen

Op meerdere plekken in het hotel zijn handreinigers beschikbaar. Wij vragen u om hier regelmatig gebruik van te maken. U bent welkom in de openbare ruimtes om te ontspannen en samen te zijn. Wel vragen wij u rekening te houden met andere gasten. Bewaar afstand, geef elkaar de ruimte en voorkom groepsvorming. Wij vragen u om een mondkapje te dragen.

Op uw hotelkamer

Wij zorgen voor zo min mogelijk contactmomenten

Schoonmaak

Uw kamer wordt pas na uw vertrek schoongemaakt en niet tijdens uw verblijf. Dit doen wij om contactmomenten zoveel mogelijk te beperken. Verblijft u langer dan vier nachten bij ons? Dan overleggen wij met u over tussentijdse schoonmaak momenten. Onze medewerkers komen tijdens uw verblijf niet op uw hotelkamer.

Schone handdoeken en/of nieuwe badkamer artikelen

Uiteraard verstrekken wij u op verzoek schone handdoeken en/of badkamer artikelen. Deze plaatsen wij in een afgesloten tas voor uw hotelkamer deur.

Eten & drinken

Onze restaurants zijn voorlopig gesloten

Ontbijt

Uw ontbijt kunt u afhalen bij de daarvoor aangewezen plek in het hotel. U kunt uw ontbijt nuttigen op uw hotelkamer. Het is niet toegestaan om dit in de openbare ruimtes te nuttigen. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Lunch

Voor de lunch kunt u in de meeste hotels kiezen uit een eenvoudige kaart. De door u gekozen lunch kunt u in take away vorm ophalen en op uw hotelkamer nuttigen. Het is niet mogelijk om deze in de openbare ruimtes te nuttigen. 

Diner

Voor het diner kunt u kiezen uit een eenvoudige kaart. De door u gekozen gerechten kunt u in take away vorm ophalen en op uw hotelkamer nuttigen. Ook voor het diner geldt dat het niet toegestaan is om uw diner in de openbare ruimtes te nuttigen. Wij vragen hiervoor om uw begrip.

Faciliteiten

Alle faciliteiten zijn voorlopig gesloten

Zwembad, sauna en fitness

In alle hotels zijn het zwembad, de sauna en fitness voorlopig gesloten.

Wellness Centre

De Wellness Centres, indien aanwezig, zijn voorlopig gesloten.

Uw reservering

Annuleringsvoorwaarden

Heeft u vragen over uw bestaande reservering of wilt u uw reservering verplaatsen of annuleren? Neem contact op met het hotel van uw keuze om de mogeljikheden door te nemen. 

Ik heb geboekt, maar ben verkouden, Wat nu?

Wij vragen u, zoals geadviseerd wordt door het RIVM, om bij verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen), keelpijn, droge hoest of verhoging/koorts van meer dan 38 graden Celsius thuis te blijven en uw boeking te verplaatsen.

RIVM richtlijnen

Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM en de Rijksoverheid. Nieuwe informatie wordt direct gedeeld met de medewerkers van het hotel. Voor meer informatie vanuit het RIVM kijkt u op hun website

Contact

Ik heb nog een andere vraag

Heeft u nog vragen? Wij helpen u graag. Stel uw vraag bij één van de receptiemedewerkers van het desbetreffende hotel. Klik hier voor een overzicht van alle hotels met de bijhorende contactgegevens.

  • U kunt ook het formulier invullen
  • Binnen één werkdag reactie
  • Via e-mail of telefoon

Stel uw vraag

Ons beleid kan wijzigen wanneer de situatie erom vraagt. Indien er wijzigingen plaatsvinden, zullen wij dit op deze pagina vermelden. Desondanks zijn de richtlijnen in het hotel leidend. Er kunnen dus geen rechten worden ontleend aan de informatie op deze pagina.

Heeft u nog vragen met betrekking tot onze richtlijnen? Neem dan contact op met het desbetreffende hotel. Onze receptiemedewerkers staan 24 uur per dag voor u klaar. Wij wensen u alvast een gastvrij verblijf toe in één van de Bilderberg hotels.

Laatste update: 12-02-2021, 17.30 uur