Een warm welkom

Relevante informatie voor uw verblijf in onze hotels

ONZE HOTELS ZIJN OPEN

We verwelkomen iedere gast nog altijd gastvrij. Wel is onze dienstverlening vanwege overheidsmaatregelen aangepast. Op deze pagina leest u alles wat u wilt weten wanneer u bij ons verblijft. Bijvoorbeeld over of het zwembad geopend is of tot hoe laat u aan tafel mag voor het diner. Op verzoek van de overheid vragen wij u om een coronatoegangsbewijs. 

Heeft u andere vragen over bijvoorbeeld inchecktijden of betaalwijze? Kijk dan bij onze algemene veelgestelde vragen. Wilt u uw reservering annuleren of verzetten? Dan gelden de annuleringsvoorwaarden van uw geboekte tarief. Neem contact op met het betreffende hotel, zij helpen u graag.  

  • TOEGANGSBEWIJS

    • Bij aankomst vragen wij u om een coronatoegangsbewijs
  • HYGIËNE

    • Wij volgen een strict hygiëne protocol om u een veilig verblijf te bieden
  • DENK AAN ELKAAR

    • De verplichte 1,5 meter afstand vervalt, blijf aandacht houden voor het welzijn van u en een ander
  • UW ONTBIJT

    • Sommige hotels vragen bij check-in om een tijdsblok te reserveren voor het ontbijt
  • UW DINER

    • Dineren in onze restaurants is mogelijk op basis van reservering
  • FACILITEITEN

    • U kunt weer vrij gebruiken van onze faciliteiten, een reservering is niet meer nodig.

Aankomst & vertrek

Wij verwelkomen u nog even gastvrij, maar zonder de handdruk die u van ons gewend bent

Aankomst & Check-in

Wij vragen u bij aankomst in het hotel om u direct te begeven naar onze medewerkers van de receptie. Zij verwelkomen u graag gastvrij, zoals u van ons gewend bent. Wij vragen hier om uw coronatoegangsbewijs en steekproefsgewijs naar uw identiteitskaart of paspoort. Volgens de richtlijnen van het RIVM kunnen wij u daarnaast de vier gezondheidsvragen stellen. Na de controle kunt u zich vrij bewegen door het hotel tijdens uw verblijf. 

Klik hier voor de actuele in- en uitchecktijden per hotel

Gezelschappen & Vervoer

Wanneer u met een gezelschap arriveert, vragen wij alle personen vanaf 13 jaar om zich bij aankomst te melden bij de receptie. Hier zal onze medewerker vragen om een coronatoegangsbewijs. Onze shuttle service (waar van toepassing) rijdt tijdelijk niet. We bellen graag een taxi voor u indien u vervoer nodig heeft, bijvoorbeeld vanaf het station naar het hotel.  

Uitchecken

De avond voor vertrek ontvangt u in enkele hotels de rekening vooraf per email, zodat u deze alvast kunt controleren. Zo beperken we de (wacht)tijd bij de receptie. Wij vragen u om met PIN of credit card te betalen. Betalen met contant geld proberen we zoveel mogelijk te vermijden.

CORONATOEGANGSBEWIJS

Wij vragen u, op verzoek van de overheid, om uw coronatoegangsbewijs te tonen bij aankomst. Uw bewijs aantonen doet u via de CoronaCheck App van de overheid middels een QR-code. Een geprinte versie van de QR-code is ook toegestaan. Dit geldt voor personen vanaf 13 jaar. Steekproefsgewijs zullen wij aan personen vanaf 14 jaar ook vragen om een identiteitsbewijs om uw toegangsbewijs te verifiëren. 

Openbare ruimtes

Wij hebben op relevante locaties desinfectiezuilen geplaatst

Wat wij doen

Onze openbare ruimtes worden iedere vier uur gereinigd. Oppervlaktes die door gasten worden aangeraakt, zoals handgrepen, liftknopjes, lichtschakelaars en trapleuningen, worden zorgvuldig gedesinfecteerd. 

Ventilatie

Al onze hotels beschikken over ventilatiesystemen die ingesteld zijn op buitenluchtaanzuiging. Dit betekent dat er alleen verse lucht binnenkomt, er wordt geen hergebruik gemaakt van de in de ruimtes aanwezige lucht. Per uur worden onze volledige ruimtes 3 tot 5 maal voorzien van vers gezuiverde buitenlucht, deze lucht wordt uiteraard extra gefilterd door de filters aanwezig in de luchtbehandelingssystemen.

Wat u kunt doen

Op meerdere plekken in het hotel zijn handreinigers beschikbaar. Wij vragen u om hier regelmatig gebruik van te maken. U bent welkom in de openbare ruimtes om te ontspannen en samen te zijn. Wel vragen wij u rekening te houden met andere gasten.

Op uw hotelkamer

Wij zorgen voor zo min mogelijk contactmomenten

Schoonmaak

Contactmomenten worden zoveel mogelijk beperkt. Uw kamer wordt in de meeste hotels schoongemaakt zoals u van ons gewend bent. Wij maken uw kamer schoon wanneer u niet op de kamer bent. In enkele hotels wordt uw kamer alleen op verzoek schoongemaakt. Laat gerust weten wat uw wensen hierin zijn.

Schone handdoeken en/of nieuwe badkamer artikelen

Uiteraard verstrekken wij u op verzoek extra schone handdoeken en/of badkamer artikelen. Deze plaatsen wij in een afgesloten tas voor uw hotelkamer deur.

Eten & Drinken

Onze restaurants en bars zijn open. Om een veilig en gastvrij verblijf te bieden, vragen wij u om voorafgaand aan uw restaurantbezoek zich te begeven naar de receptie. Hier zullen onze medewerkers u vragen naar uw coronatoegangsbewijs. Wanneer u bij ons overnacht is dit niet van toepassing, uw QR code is reeds gecontroleerd bij check-in. Daarnaast vragen wij u steekproefsgewijs om uw identiteitsbewijs of paspoort te tonen en stellen wij eventueel de gezondheidsvragen. Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij? Neem dan direct contact op met het hotel van uw keuze. Wij staan u graag te woord. 

  • Restaurant en bar geopend
  • De openingstijden van onze bars en restaurants verschillen per locatie. Vanwege overheidsmaatregelen sluiten wij om uiterlijk 0.00 uur
  • Overnacht u niet in ons hotel? Scan uw coronatoegangsbewijs voorafgaand bij de receptie

Ontbijt

Het Bilderberg Ontbijt staat weer voor u klaar zoals u van ons gewend bent. Bij de meeste hotels wordt bij check-in gevraagd om een tijdslot te reserveren, aangezien er een beperkt aantal plaatsen beschikbaar is. 

Een kop koffie, lunch of borrel

In alle hotels bent u van harte welkom om gedurende de dag iets lekkers bij de koffie te bestellen, te lunchen of te borrelen. U kunt voorafgaand of aan de deur een tafel reserveren. 

Diner

Dineren in onze restaurants is mogelijk. In de restaurants wordt gewerkt met verschillende tijdslots. Wij vragen u om het tijdslot van uw voorkeur vooraf te reserveren. Wilt u het menu bekijken? Via deze pagina kunt u uw hotel op zoeken en meer informatie over het restaurant lezen. 

Faciliteiten

Onze faciliteiten zijn geopend

Sauna, zwembad & fitness

In alle hotels zijn de sauna, zwembad en fitness geopend. Het zwembad en de fitness zijn vrij toegankelijk. Wilt u gebruik maken van de sauna? Geef uw bezoek voorafgaand door aan de receptiemedewerker.

Wellness Centres

Onze Wellness Centres in Résidence Groot Heideborgh en Kasteel Vaalsbroek zijn geopend. Wij adviseren om voorafgaand aan uw verblijf een behandeling te reserveren. 

Fietsen & wandelen

De natuur rondom onze hotels nodigt uit om te fietsen en te wandelen. Fietshuur is mogelijk en uw eigen fiets stalt u veilig in onze stalling met oplaadpunten. 

Uw reservering

Annuleringsvoorwaarden

Heeft u vragen over uw bestaande reservering of wilt u uw reservering verplaatsen of annuleren? Dan gelden de annuleringsvoorwaarden van uw geboekte tarief. Wanneer u een flexibel tarief heeft geboekt, kunt u uw reservering tot 24 uur voor aankomst kosteloos verplaatsen of annuleren. Neem contact op met het hotel van uw keuze om de mogelijkheden door te nemen. 

Ik heb geboekt, maar ben verkouden, Wat nu?

Wij vragen u, zoals geadviseerd wordt door het RIVM, om bij verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen), keelpijn, droge hoest of verhoging/koorts van meer dan 38 graden Celsius thuis te blijven en uw boeking te verplaatsen.

RIVM richtlijnen

Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM en de Rijksoverheid. Nieuwe informatie wordt direct gedeeld met de medewerkers van het hotel. Voor meer informatie vanuit het RIVM kijkt u op hun website.

Contact

Ik heb nog een andere vraag

Heeft u nog vragen? Wij helpen u graag. Stel uw vraag bij één van de receptiemedewerkers van het desbetreffende hotel. Klik hier voor een overzicht van alle hotels met de bijhorende contactgegevens.

  • U kunt ook het formulier invullen
  • Binnen één werkdag reactie
  • Via e-mail of telefoon

Stel uw vraag

Ons beleid kan wijzigen wanneer de situatie erom vraagt. Indien er wijzigingen plaatsvinden, zullen wij dit op deze pagina vermelden. Desondanks zijn de richtlijnen in het hotel leidend. Er kunnen dus geen rechten worden ontleend aan de informatie op deze pagina.

Heeft u nog vragen met betrekking tot onze richtlijnen? Neem dan contact op met het desbetreffende hotel. Onze receptiemedewerkers staan 24 uur per dag voor u klaar. Wij wensen u alvast een gastvrij verblijf toe in één van de Bilderberg hotels.

Laatste update: 21-09-2021, 16.03 uur