Informatie over Garden Hotel

Veelgestelde vragen en praktische informatie

  • Inchecken vanaf 15.00 uur

  • Uitchecken tot 12.00 uur

  • Huisdieren niet toegestaan

  • Mindervaliden kamers beschikbaar

  • Geen fietshuur

  • Betaald parkeren - € 29,50 per dag

Inchecken en uitchecken

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Bij Garden Hotel Amsterdam kunt u vanaf 15:00 uur inchecken. Eerder aankomen is uiteraard mogelijk. Wanneer uw kamer nog niet gereed is, kunnen wij de bagage voor u opslaan. Uw reservering is gegarandeerd tot 18:00 uur op de dag van aankomst. Indien u later aankomt, ontvangen wij hier graag een melding van zodat uw kamer niet vrij gegeven wordt voor nieuwe reserveringen.

TOT HOE LAAT KAN IK UITCHECKEN?

U kunt tot 12:00 uur van uw kamer gebruik maken. Wilt u later uitchecken? Dan is dat mogelijk op basis van beschikbaarheid en tegen extra kosten. Neem hiervoor contact op met het hotel.

Parkeren en bereikbaarheid

IS HET MOGELIJK OM BIJ HET HOTEL TE PARKEREN?

Parkeren is mogelijk bij het hotel (beperkt aantal plaatsen, € 29,50 per dag) of in de directe omgeving (€ 3,- per uur / € 21,60 per dag). Het Garden Hotel Amsterdam biedt Valet Parking Service, waarbij onze conciërge u helpt bij het vinden van een parkeerplaats.

HEEFT HET HOTEL EEN OPLAADPUNT VOOR ELEKTRISCHE AUTO'S?

Het Garden Hotel beschikt niet over laadpalen voor elektrische voertuigen. 

IS HET HOTEL MAKKELIJK TE BEREIKEN MET HET OPENBAAR VERVOER?

Vanaf Station Amsterdam Centraal loopt u richting de tramhalte Oostzijde. Hier pakt u tram 24 richting VU medisch centrum en stapt u uit bij halte Gerrit van der Veenstraat. Vanaf hier is het 6 minuten lopen naar het hotel. U loopt in noordoostelijke richting op de Beethovenstraat en gaat na 190 meter linksaf de Apollolaan in. Hierna slaat u na 180 meter rechtsaf naar het Dijselfhofplantsoen. Na 180 meter is het hotel aan uw linkerzijde.

Plan uw route

Mijn reservering

Hoe kan ik reserveren?

U maakt uw reservering eenvoudig online. Wilt u liever persoonlijk contact? Bel dan naar +31 (0)20 570 56 00 of mail naar garden@bilderberg.nl. U ontvangt een emailbevestiging per email. U betaalt bij aankomst in het hotel (met uitzondering van het voordeeltarief, waarbij vooraf een creditcard garantie wordt gevraagd).

Kan ik mijn reservering wijzigen?

Uw reservering online wijzigen is mogelijk. In de ontvangen e-mail met uw reserveringsbevestiging kunt u onderaan het kopje 'reservering wijzigen' vinden. Wanneer u hier op klikt, komt u in de reserveerstraat om zo uw reservering aan te passen. Uiteraard helpen we u ook graag persoonlijk per email of telefoon.

Hoe is de totaalprijs van mijn reservering opgebouwd?

De totaalprijs van uw reservering bestaat uit uw verblijfskosten, service charge en toeristenbelasting. De service charge geldt voor personen vanaf 12 jaar en is een standaardbedrag van € 2,20 per persoon per nacht. De toeristenbelasting wordt bepaald door de gemeente en is hierdoor per hotel verschillend.

Wat houdt de beste prijsgarantie in?

Vergelijken hoeft niet meer, via de website van Bilderberg ontvangt u de beste prijs voor uw hotelovernachting én krijgt u korting op het uitgebreide ontbijt van Bilderberg. Bovendien heeft u keuze uit álle kamertypes die beschikbaar zijn in het hotel. Kies bijvoorbeeld voor een deluxe hotelkamer, executive hotelkamer of deluxe kamer met balkon.

Kinderen

Kan ik met kinderen verblijven in het hotel?

Ja, kinderen zijn in het Garden Hotel meer dan welkom. Het is op diverse kamers mogelijk om kostenloos een extra babybed (voor kinderen van 0 - 2 jaar) bij te plaatsen. Lees meer.

Beschikt het hotel over familiekamers?

Nee, het Garden Hotel Amsterdam beschikt niet over familiekamers. 

Zijn er speciale tarieven voor kinderen?

Bij een overnachting met ontbijt verblijven kinderen tot en met 11 jaar gratis. U betaalt dan alleen voor de eventuele kosten van het bijzetten van een (extra) kinderbed. Bij arrangementen met diner of andere extra's betaalt u voor kinderen een gereduceerd tarief.

Overige vragen

Mag ik mijn hond meenemen?

Honden zijn in het Garden Hotel Amsterdam niet toegestaan. 

Heeft u kamers voor mindervaliden?

Het Garden Hotel beschikt over een lift waardoor het hotel goed bereikbaar is voor mindervaliden. Ook beschikt het hotel over mindervalide kamers. Neem hiervoor contact op met de receptie van het hotel.

ZIJN BIJZONDERE WENSEN MOGELIJK?

Omdat wij graag al onze gasten willen laten genieten, vinden wij het belangrijk om zoveel mogelijk rekening te houden met eventuele wensen en/of eisen. Wanneer u vooraf aan uw verblijf uw wensen kenbaar maakt, kunnen wij u vertellen wat wel of niet mogelijk zal zijn.

Wat zijn de ontbijt tijden?

U kunt ontbijten in ons restaurant, doordeweeks van 07:00 uur tot 10:30 uur en in het weekend van 07:30 uur tot 11:00 uur. 

Wat zijn de tijden voor lunch?

Lunchen kan alleen in onze lounge op doordeweekse dagen van 12:00 uur tot 14:00 uur. 

 

Wat zijn de tijden voor diner?

In Restaurant De Kersentuin kunt u doordeweeks en op zaterdag dineren van 18:00 uur tot 22:00 uur. Op zondag is het restaurant gesloten. Bekijk het menu.

Kan ik een fiets huren?

Het is helaas niet mogelijk om fietsen te huren tijdens uw verblijf bij het hotel.

Is er een fitnessruimte?

Nee, het Garden Hotel Amsterdam beschikt niet over een fitnessruimte in het hotel. U kunt wel gebruik maken van de fitnessfaciliteiten op een externe locatie, dit is tegen betaling. U kunt hiervoor contact opnemen met het hotel.

Is er een zwembad en sauna?

Nee, het is wel mogelijk om een massage te boeken bij het Garden Hotel. Dit is op basis van beschikbaarheid en tegen betaling. 

Contact

Bilderberg Garden Hotel
Dijsselhofplantsoen 7
1077 BJ Amsterdam
Telefoon: +31 (0)20 570 56 00 
E-mail: garden@bilderberg.nl