Garden Hotel FAQ

  • Inchecken vanaf 15.00 uur

  • Uitchecken tot 12.00 uur

  • Huisdieren niet toegestaan

  • Mindervaliden kamers beschikbaar

  • Fietshuur beschikbaar

  • Betaald parkeren - € 45,00 per dag

Inchecken en uitchecken

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Bij het Garden Hotel kunt u vanaf 15.00 uur inchecken. Eerder aankomen is uiteraard mogelijk. Wanneer uw kamer nog niet gereed is, kunnen wij de bagage voor u opslaan. 

TOT HOE LAAT KAN IK UITCHECKEN?

U kunt tot 12.00 uur van uw kamer gebruik maken. Wilt u later uitchecken? Dan is dat mogelijk op basis van beschikbaarheid en tegen extra kosten. Neem hiervoor contact op met het hotel.

Parkeren en bereikbaarheid

IS HET MOGELIJK OM BIJ HET HOTEL TE PARKEREN?

Parkeren is mogelijk bij het hotel (beperkt aantal plaatsen, € 45,00 per dag) of in de directe omgeving (€ 5,00 per uur / € 45,00 per dag). 

HEEFT HET HOTEL EEN OPLAADPUNT VOOR ELEKTRISCHE AUTO'S?

Het Garden Hotel beschikt niet over laadpalen voor elektrische voertuigen. Wel zijn er meerdere elektrische oplaadpalen op de parkeerplaatsen van de gemeente aan de voor- en zijkant van het hotel.

IS HET HOTEL MAKKELIJK TE BEREIKEN MET HET OPENBAAR VERVOER?

Vanaf Station Amsterdam Centraal loopt u richting de tramhalte Oostzijde. Hier pakt u tram 24 richting VU medisch centrum en stapt u uit bij halte Gerrit van der Veenstraat. Vanaf hier is het 6 minuten lopen naar het hotel. U loopt in noordoostelijke richting op de Beethovenstraat en gaat na 190 meter linksaf de Apollolaan in. Hierna slaat u na 180 meter rechtsaf naar het Dijselfhofplantsoen. Na 180 meter is het hotel aan uw linkerzijde.

Plan uw route

Beschikt het hotel over shuttle service?

Garden Hotel heeft geen shuttle service, maar er kan een pick-up worden verzorgd. Neem contact op met het hotel voor meer informatie.

Is het mogelijk om een taxi te bestellen?

Het is mogelijk om een taxi te bestellen bij het hotel. U kunt dit doen bij de receptie, of door contact op te nemen met het hotel.

Mijn reservering

Hoe kan ik reserveren?

U maakt uw reservering eenvoudig online. Wilt u liever persoonlijk contact? Bel dan naar +31 (0)20 570 56 00 of mail naar garden@bilderberg.nl. U ontvangt een bevestiging per e-mail. U betaalt bij aankomst in het hotel (met uitzondering van het voordeeltarief, waarbij vooraf een creditcard garantie wordt gevraagd).

Kan ik mijn reservering wijzigen?

Uw reservering online wijzigen is mogelijk. In de ontvangen e-mail met uw reserveringsbevestiging kunt u onderaan het kopje 'reservering wijzigen' vinden. Wanneer u hier op klikt, komt u in de reserveerstraat om zo uw reservering aan te passen. Uiteraard helpen we u ook graag persoonlijk per e-mail of telefoon.

Hoe is de totaalprijs van mijn reservering opgebouwd?

De totaalprijs van uw reservering bestaat uit uw verblijfskosten, service charge en toeristenbelasting. De service charge geldt voor personen vanaf 12 jaar en is een standaardbedrag van € 3,75 per persoon per nacht. De toeristenbelasting wordt bepaald door de gemeente en is hierdoor per hotel verschillend.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Het is mogelijk uw verblijf bij het Garden Hotel kosteloos te annuleren tot 16.00 uur op de dag van aankomst. Na dit tijdstip, of wanneer u niet komt (no-show), wordt 100 procent van de eerste overnachting of het arrangement belast op uw creditcard. Dit is niet geldig bij het voordeeltarief.

Wat houdt de beste prijsgarantie in?

Vergelijken hoeft niet meer, via de website van Bilderberg ontvangt u de beste prijs voor uw hotelovernachting én krijgt u korting op het uitgebreide ontbijt van Bilderberg. Bovendien heeft u keuze uit álle kamertypes die beschikbaar zijn in het hotel. Kies bijvoorbeeld voor een deluxe hotelkamer, executive hotelkamer of deluxe kamer met balkon.

Kinderen

Is het hotel geschikt voor families?

Ja, kinderen zijn in het Garden Hotel meer dan welkom. Het is op diverse kamers mogelijk om kostenloos een extra babybed (voor kinderen van 0 - 2 jaar) bij te plaatsen. Lees meer.

Beschikt het hotel over familiekamers?

Nee, het Garden Hotel beschikt niet over familiekamers. Wel heeft het hotel meerdere connecting kamers met een tussendeur welke ideaal zijn voor gezinnen met kinderen.

Zijn er speciale tarieven voor kinderen?

Bij een overnachting met ontbijt kan 1 kind tot en met 11 jaar gratis overnachten mits deze op de kamer van de ouders overnacht. U betaalt dan alleen voor de eventuele kosten van het bijzetten van een (extra) kinderbed. Bij arrangementen met diner of andere extra's betaalt u voor kinderen een gereduceerd tarief.

Zakelijk verblijf

KAN MIJN FACTUUR OP NAAM VAN HET BEDRIJF WORDEN GEZET?

Het is mogelijk om de factuur van uw verblijf op naam van het bedrijf te zetten. Wij vragen u dit aan te geven bij het maken van de reservering. Maakt u niet zelf de reservering? Dan vragen wij u om dit door te geven bij aankomst in het hotel.

IS ER EEN LOYALITEITSPROGRAMMA VOOR ZAKELIJKE GASTEN?

Er is geen loyaliteitsprogramma voor zakelijke gasten.

HOEVEEL VERGADERRUIMTES ZIJN ER IN het Garden Hotel?

Garden Hotel beschikt over verschillende vergaderruimtes, waarvan de grootste 57 vierkante meter is. Bekijk hier ons capaciteitsoverzicht met de mogelijke opstellingen per vergaderruimte. Wilt u verder lezen over meetings en events bij Garden Hotel? U leest er alles over via onderstaande link.

Meer informatie

KAN IK EEN BIJEENKOMST ORGANISEREN BIJ JULLIE?

Wat leuk dat u een meeting of evenement wilt organiseren! Via deze pagina kunt u uw wensen aangeven. Aansluitend ontvangt u van ons een offerte.

IS HET MOGELIJK OM IETS TE PRINTEN OF SCANNEN?

Op verzoek kan de receptie altijd documenten voor u printen of scannen. Bij grote aantallen worden kosten berekend.

WAT IS ER AANWEZIG IN EEN VERGADERRUIMTE?

In een vergaderruimte treft u standaard: twee flip-overs, een beamer met scherm en een conferentiebox. In de conferentiebox vindt u handige items voor tijdens de meeting: post-its, stiften, naambordjes, kladpapier en meer.

IS ER AIRCO AANWEZIG IN DE VERGADERRUIMTE?

In de vergaderruimtes van Garden Hotel is airconditioning aanwezig.

WAT IS ER AANWEZIG OP EEN HOTELKAMER?

Onze kamers zijn standaard uitgerust met een werkplek, televisie, telefoon en gratis wifi. Onze luxere kamers beschikken over andere faciliteiten. Bekijk deze hier.

Overige vragen

Mag ik mijn hond meenemen?

Honden zijn in het Garden Hotel niet toegestaan. 

Heeft u kamers voor mindervaliden?

Het Garden Hotel beschikt over een lift waardoor het hotel goed bereikbaar is voor mindervaliden. Ook beschikt het hotel over mindervaliden kamers. Neem hiervoor contact op met de receptie van het hotel.

ZIJN BIJZONDERE WENSEN MOGELIJK?

Omdat wij graag al onze gasten willen laten genieten, vinden wij het belangrijk om zoveel mogelijk rekening te houden met eventuele wensen en/of eisen. Wanneer u vooraf aan uw verblijf uw wensen kenbaar maakt, kunnen wij u vertellen wat mogelijk is.

Wat zijn de ontbijt tijden?

U kunt ontbijten in ons restaurant, doordeweeks van 07.00 uur tot 10.30 uur en in het weekend van 07.30 uur tot 11.00 uur. 

Wat zijn de tijden voor lunch?

Lunchen kan alle dagen in onze Bar-bistro van 12.00 uur tot 15.30 uur. U heeft ook de keuze om een lunchbox 'to go' mee te nemen.

Wat zijn de tijden voor diner?

In de Bar-bistro kunt u elke dag dineren van 18.00 uur tot 22.00 uur.

Beschikken de hotelkamers over een airco?

Alle 124 kamers in het Garden Hotel beschikken over airco.

Is er een fitnessruimte?

Nee, het Garden Hotel beschikt niet over een fitnessruimte in het hotel. 

Is er een zwembad en sauna?

Nee, het is wel mogelijk om een massage te boeken bij het Garden Hotel. Dit is op basis van beschikbaarheid en tegen betaling. 

Kan ik een fiets huren?

Het is mogelijk om fietsen te huren bij het hotel. Er zijn 10 fietsen beschikbaar en deze kunt u op de dag zelf boeken bij de receptie. De kosten bedragen € 12,50 voor 3 uur, € 15,00 voor 8 uur en € 20,00 voor 24 uur.

Heeft het hotel een oplaadpunt voor elektrische fietsen?

Het Garden Hotel beschikt helaas niet over een oplaadpunt voor elektrische fietsen.

Heeft het hotel een fietsenstalling?

Het Garden Hotel beschikt helaas niet over een overdekte fietsenstalling. Aan de zijkant van het hotel staan fietsrekken, waar u uw fiets kan parkeren.

Wat is het saldo van mijn cadeaucard?

Check het saldo van uw Bilderberg Cadeaucard en verzilver deze voor bijvoorbeeld een heerlijk diner of een overnachting bij één van onze hotels. Het saldo kunt u hier checken.

Waar kan ik mijn cadeaucard besteden?

De Bilderberg Cadeaucard is vrij te besteden bij alle Bilderberg hotels, restaurants en Wellness Centres van Bilderberg. Het is niet mogelijk om reserveringen waar vooraf een creditcard betaling wordt vereist te voldoen met de Cadeaucard.

Accepteert het hotel ook landelijke cadeaukaarten, zoals een VVV bon?

Dit is per hotel verschillend. Het Garden Hotel accepteert echter geen landelijke cadeaukaarten, zoals een VVV bon.

Heeft u een andere vraag?

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Onze chatbot Ada helpt u graag verder! Ze geeft altijd direct antwoord en kan u dag en nacht helpen.

  • Direct geautomatiseerde antwoorden op uw vragen
  • Dag en nacht beschikbaar
  • Snel en duidelijk

Stel een vraag

Contact

Bilderberg Garden Hotel
Dijsselhofplantsoen 7
1077 BJ Amsterdam
Telefoon: +31 (0)20 570 56 00 
E-mail: frontoffice@bilderberg-gardenhotel.nl