Het prachtige Kasteel Vaalsbroek in het Limburgs heuvellandschap laat je het echte bourgondische gevoel ervaren in eigen land. Meetings en events staan bij Kasteel Vaalsbroek in het teken van gastronomie, historie en beleving.
Het prachtige Kasteel Vaalsbroek in het Limburgs heuvellandschap laat je het echte bourgondische gevoel ervaren in eigen land. Meetings en events staan hier in het teken van gastronomie, historie en beleving. Neem een kijkje in onze virtual tour en ervaar het zelf.
Buitenland in eigen land: zo voelt Kasteel Vaalsbroek. Een vergadering in de sfeervolle kasteelzaal combineer je met een smaakvolle lunch met lokale producten, een teamdag sluit je af met een wijnproeverij of roofvogelworkshop op ons landgoed. Weg van de dagelijkse omgeving ben je in staat om je te richten op wat belangrijk is en kom je nader tot elkaar. Met maar liefst 22 meetingruimtes verdeeld over het kasteel en het hotel en een uitgestrekt landgoed biedt Kasteel Vaalsbroek ruimte aan 350 personen bij een standaard theateropstelling en tot 1250 personen bij een buitenevent. Het glooiende landschap van Zuid-Limburg, dichtbij het Drielandenpunt, Aken en Maastricht, is hiermee het perfecte decor voor managementsessies, grote events en personeelsfeesten.
“Als Limburgers weten wij hoe belangrijk het is om te genieten van het leven. Goed eten, aandacht voor elkaar en tijd vrijmaken voor ontspanning. De beste dingen ontstaan wanneer je plezier hebt in wat je doet.”
Voor wie?
Wil je een sfeervolle locatie waar samen zijn centraal staat, dan is Kasteel Vaalsbroek de juiste keuze. Door de verscheidenheid aan ruimtes voelen zowel kleine als grote groepen zich thuis. De veelzijdigheid van het landgoed maakt de locatie daarnaast ideaal voor personeelsfeesten, evenementen en partijen.
Ligging en bereikbaarheid
Kasteel Vaalsbroek ligt vlakbij het Drielandenpunt, op 5 kilometer van Aken en op ongeveer 30 kilometer van Maastricht. Het hotel bevindt zich direct naast het kasteel en heeft gratis parkeergelegenheid. Een aantal vergaderruimtes bevinden zich in de hotelvleugel en een aantal in het kasteel zelf, waaronder het Moretti Paviljoen met een oppervlakte van 330m2.
Onze meetingruimtes
22 Meetingruimtes Tot 350 personen in theateropstelling Evenementen tot 500 personen (binnen) Evenementen tot 1250 personen (buiten) Diverse authentieke kasteelruimtes en gerenoveerde vergaderzalen Buiten vergaderen mogelijk
Een authentiek kasteel op een historisch landgoed, pure kwaliteit en lokale gerechten en oprechte Limburgse gastvrijheid; dat zijn de ingrediënten van een meeting, vergadering of event bij Kasteel Vaalsbroek in het Zuid-Limburgse Vaals. Laat je inspireren in deze video!
Inspiratie
Voor een vergadering in het Limburgse heuvellandschap
Kom bourgondisch barbecueën op de binnenplaats of één van de prachtige terrassen van het historische Kasteel Vaalsbroek.
Wat anderen zeggen
Over vergaderen bij Kasteel Vaalsbroek
Nationale Meeting Award,
MeetingReview.com
Kasteel Vaalsbroek is voor het tweede jaar op rij winnaar van de Nationale Meeting award in de categorie XL op basis van haar kwaliteit en gastervaring. Ook won zij in 2020 de Publieksprijs XL van MeetingReview.com.
Veertien workshops op Kasteel Vaalsbroek
"Dit jaar hebben er een 14tal workshops plaatsgevonden in Bilderberg Kasteel Vaalsbroek. Vriendelijke en behulpzame medewerkers, mooie rustige locatie in het groen, vergaderzaal met goede lichtinval en prima accomodatie. Een aanrader!"
Helga Verpoest, Aleris (via MeetingReview.com)
Workshops at Kasteel Vaalsbroek
"It is always a pleasure being at Kasteel Vaalsbroek - the location is the ideal place for workshops in large or small groups. Flexibility is key, because we often had to book on short term one or several conference rooms. We hold - already for years by now - a very good and close contact to the service staff of hotel & bankett."
Het landgoed van Kasteel Vaalsbroek nodigt uit om langer dan een dag te blijven. In onze comfortabele kamers wordt je weer uitgerust wakker. En ons zwembad, de fitnessruimte en wellness zorgen voor extra ontspanning.