Résidence Groot Heideborgh FAQ

Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen - Hotelaanzicht Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Receptie Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Grand Café V Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Executive Suite Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Suite Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Badkamer Suite Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Royale Suite Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Badkamer Executive Suite Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Video Résidence Groot Heideborgh Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Wellness Centre Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Spajet Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Zwembad Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Restaurant Het Element Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Terras Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Restaurant Het Element Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Inspiratieruimte Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Coffee corner Effectief Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Meetingruimte Aandacht Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Meetingruimte Balans Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Meetingruimte Inzicht Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Meetingruimte Intensief Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Meetingruimte Effectief Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Buitenplaats Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Buitenplaats Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Philips Lighting System Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Inspiratieruimte Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Inspiratieruimte Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Lobby Hotel Residence Groot Heideborgh - Garderen -Buitenplaats
  • Inchecken vanaf 15.00 uur

  • Uitchecken tot 11.00 uur

  • Huisdieren toegestaan - € 35 per nacht

  • Mindervalide kamers beschikbaar

  • Fietshuur beschikbaar

  • Gratis parkeren

Inchecken en uitchecken

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Bij Résidence Groot Heideborgh kunt u vanaf 15.00 uur inchecken. Eerder aankomen is uiteraard mogelijk. Wanneer uw kamer nog niet gereed is, kunnen wij de bagage voor u opslaan. Uw reservering is gegarandeerd tot 18.00 uur op de dag van aankomst. Indien u later aankomt, ontvangen wij hier graag een melding van zodat uw kamer niet vrij gegeven wordt voor nieuwe reserveringen. Dit is niet nodig indien er een vooruitbetaling is gedaan of uw creditcardgegevens als garantie dienen.

TOT HOE LAAT KAN IK UITCHECKEN?

U kunt tot 11.00 uur van uw kamer gebruik maken. Wilt u later uitchecken? Dan is dat mogelijk op basis van beschikbaarheid en tegen extra kosten. Neem hiervoor contact op met het hotel.

Parkeren en bereikbaarheid

IS HET MOGELIJK OM BIJ HET HOTEL TE PARKEREN?

U parkeert gratis op ons eigen ruime parkeerterrein. Voor laden en lossen kunt u tijdelijk direct voor de ingang van het hotel parkeren. Indien u slecht ter been bent, kunnen wij voor u een parkeerplaats dichtbij de ingang reserveren. 

HEEFT HET HOTEL EEN OPLAADPUNT VOOR ELEKTRISCHE AUTO'S?

Het hotel beschikt over 4 laadpalen met totaal 8 oplaadpunten voor elektrische voertuigen.

IS HET HOTEL MAKKELIJK TE BEREIKEN MET HET OPENBAAR VERVOER?

Vanaf Station Putten pakt u bus 107 richting Station Ede-Wageningen. U stapt uit bij de bushalte Hooiweg. Vanaf hier is het zeven minuten lopen naar het hotel. U loopt in zuidelijke richting op de Hogesteeg. Na 290 meter vindt u Résidence Groot Heideborgh aan uw rechterzijde.

Plan uw route

Fitness en wellness

Fitness

Als gast van Résidence Groot Heideborgh kunt u gratis gebruik maken van onze fitnessruimte. De fitnessruimte is geopend van 08.00 uur tot 23.00 uur.

Zwembad en sauna

Résidence Groot Heideborgh beschikt over een binnenzwembad en een sauna. Hier kunt u als gast van het hotel gratis gebruik van maken. Het zwembad is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 23.00 uur. De sauna is geopend van 08.00 uur tot 18.00 uur op basis van reservering. Na 18.00 uur is deze vrij toegankelijk. Badkleding is verplicht in zowel het zwembad als de sauna. 

Schoonheidsbehandelingen, manicure en pedicure zijn ook mogelijk. In onze wellness werken wij met hoogwaardige producten en persoonlijke aandacht. Hierdoor is de beschikbaarheid beperkt. Mocht u gebruik willen maken van de wellness, is het verstandig om uw wensen vroegtijd kenbaar te maken. 

 

Mijn reservering

Hoe kan ik reserveren?

U maakt uw reservering eenvoudig online. Wilt u liever persoonlijk contact? Bel dan +31 (0)57 746 27 00 of mail naar heideborgh@bilderberg.nl. U ontvangt een bevestiging per e-mail. U betaalt bij aankomst in het hotel (met uitzondering van het voordeeltarief, waarbij bij het maken van de reservering uw creditcard wordt belast).

Kan ik mijn reservering wijzigen?

Uw reservering online wijzigen is mogelijk. In de ontvangen e-mail met uw reserveringsbevestiging kunt u onderaan het kopje 'reservering wijzigen' vinden. Wanneer u hier op klikt komt u in de reserveerstraat om zo uw reservering aan te passen. Uiteraard helpen we u ook graag persoonlijk per e-mail of telefoon. 

Hoe is de totaalprijs van mijn reservering opgebouwd?

De totaalprijs van uw reservering bestaat uit uw verblijfskosten, service charge en toeristenbelasting. De service charge geldt voor personen vanaf 12 jaar en is een standaardbedrag van € 3,40 per persoon per nacht. De toeristenbelasting wordt bepaald door de gemeente en is hierdoor per hotel verschillend.

WAT ZIJN DE ANNULERINGSVOORWAARDEN?

Het is mogelijk uw verblijf bij Résidence Groot Heideborgh kosteloos te annuleren tot 24 uur voor de dag van aankomst. Hierna, of wanneer u niet komt (no-show), wordt 100 procent van de eerste overnachting of het arrangement belast op uw creditcard. Dit is niet geldig bij het voordeeltarief.

Wat houdt de beste prijsgarantie in?

Vergelijken hoeft niet meer, via de website van Bilderberg ontvangt u de beste prijs voor uw hotelovernachting én krijgt u korting op het uitgebreide ontbijt van Bilderberg. Bovendien heeft u keuze uit álle kamertypes die beschikbaar zijn in het hotel. Kies bijvoorbeeld voor een deluxe hotelkamer, suite met dakterras of luxe familiesuite.

Kinderen

Is het hotel geschikt voor families?

Ja, kinderen zijn bij Résidence Groot Heideborgh meer dan welkom. Het is op diverse kamers mogelijk een extra (kinder)bed te plaatsen. Daarnaast betaalt u voor kinderen tot en met 11 jaar, bij een overnachting met ontbijt, alleen voor het bijzetten van het extra (kinder) bed. Lees meer.

BESCHIKT HET HOTEL OVER FAMILIEKAMERS?

Ja, Résidence Groot Heideborgh beschikt over een familiesuite. Twee ruime kamers, badkamer met douche in bad, keuken en zitkamer. Op de Deluxe kamers is het mogelijk om maximaal twee (kinder)bedden bij te plaatsen (tegen betaling).

Zijn er speciale tarieven voor kinderen?

Bij een overnachting met ontbijt verblijven kinderen tot en met 11 jaar gratis. U betaalt dan alleen voor de eventuele kosten van het bijzetten van een (extra) kinderbed. Bij arrangementen met diner of andere extra's betaalt u voor kinderen een gereduceerd tarief.

Zakelijk verblijf

KAN MIJN FACTUUR OP NAAM VAN HET BEDRIJF WORDEN GEZET?

Het is mogelijk om de factuur van uw verblijf op naam van het bedrijf te zetten. Wij vragen u dit aan te geven bij het maken van de reservering. Maakt u niet zelf de reservering? Dan vragen wij u om dit door te geven bij aankomst in het hotel.

IS ER EEN LOYALITEITSPROGRAMMA VOOR ZAKELIJKE GASTEN?

Er is geen loyaliteitsprogramma voor zakelijke gasten.

HOEVEEL VERGADERRUIMTES ZIJN ER IN RÉSIDENCE GROOT HEIDEBORGH?

Résidence Groot Heideborgh beschikt over verschillende vergaderruimtes, waarvan de grootste 350 vierkante meter is. Bekijk hier ons capaciteitsoverzicht met de mogelijke opstellingen per vergaderruimte. Wilt u verder lezen over meetings en events bij Résidence Groot Heideborgh? U leest er alles over via onderstaande link.

Meer informatie

KAN IK EEN BIJEENKOMST ORGANISEREN BIJ JULLIE?

Wat leuk dat u een meeting of evenement wilt organiseren! Via deze pagina kunt u uw wensen aangeven. Aansluitend ontvangt u van ons een offerte.

IS HET MOGELIJK OM IETS TE PRINTEN OF SCANNEN?

Op verzoek kan de receptie altijd documenten voor u printen of scannen. Bij grote aantallen worden kosten berekend.

WAT IS ER AANWEZIG IN EEN VERGADERRUIMTE?

In een vergaderruimte treft u standaard: twee flip-overs, een beamer met scherm en een conferentiebox. In de conferentiebox vindt u handige items voor tijdens de meeting: post-its, stiften, naambordjes, kladpapier en meer.

IS ER AIRCO AANWEZIG IN DE VERGADERRUIMTE?

In de vergaderruimtes van Résidence Groot Heideborg, exclusief de zes inspiratieruimtes, is airconditioning aanwezig. 

WAT IS ER AANWEZIG OP EEN HOTELKAMER?

Onze kamers zijn standaard uitgerust met een werkplek, televisie, telefoon en gratis wifi. Onze luxere kamers beschikken over andere faciliteiten. Bekijk deze hier.

Overige vragen

Mag ik mijn hond meenemen?

Ja, honden zijn welkom bij Résidence Groot Heideborgh. U betaalt € 35 per nacht per hond en u mag maximaal twee honden meenemen. Honden zijn niet toegestaan in het restaurant en bij onze wellness faciliteiten. Voor het ontbijt samen met uw hond is het mogelijk om plaats te nemen in het grand café. Het hotel zorgt voor een voeder- en drinkbak op de kamer met een kleedje en hondensnoepjes.

Heeft u kamers voor mindervaliden?

Bij Résidence Groot Heideborgh zijn twee kamers beschikbaar voor mindervalide gasten.

ZIJN BIJZONDERE WENSEN MOGELIJK?

Omdat wij graag al onze gasten willen laten genieten, vinden wij het belangrijk om zoveel mogelijk rekening te houden met eventuele wensen en/of eisen. Wanneer u vooraf aan uw verblijf uw wensen kenbaar maakt, kunnen wij u vertellen wat mogelijk is.

Wat zijn de ontbijt tijden?

U kunt ontbijten in ons restaurant; doordeweeks van 07.00 uur tot 10.00 uur en in het weekend van 07.30 uur tot 11.00 uur. 

Wat zijn de tijden voor lunch en diner?

Lunchen kan dagelijks van 12.00 uur tot 17.00 uur in het Grand Café. Reserveren voor de lunch is niet mogelijk en is op basis van inloop. U heeft ook de keuze om een lunchbox 'to go' mee te nemen. Dineren doet u alle dagen van de week van 18.00 uur tot 20.30 uur (laatste mogelijkheid om aan tafel te gaan). 

Beschikken de hotelkamers over een airco?

Résidence Groot Heideborgh beschikt over 85 kamers, waarvan 33 kamers met airco (alleen 2e verdieping). 

Kan ik een fiets huren?

U kunt bij het hotel heren-, dames- en kinderfietsen huren voor € 20,00 per fiets per dag. Het is ook mogelijk om een e-bike te huren voor € 30,00 per dag. Het is aan te raden vooraf te reserveren via de receptie of bij het maken van uw reservering.

HEEFT HET HOTEL EEN OPLAADPUNT VOOR ELEKTRISCHE FIETSEN?

Résidence Groot Heideborgh beschikt over een oplaadpunt voor elektrische fietsen in de overdekte fietsenstalling.

HEEFT HET HOTEL EEN FIETSENSTALLING?

Résidence Groot Heideborgh beschikt over een overdekte fietsenstalling met slot en oplaadpunt voor e-bikes.

Wat is het saldo van mijn cadeaucard?

Check het saldo van uw Bilderberg Cadeaucard en verzilver deze voor bijvoorbeeld een heerlijk diner of een overnachting bij één van onze hotels. Het saldo kunt u hier checken.

Waar kan ik mijn cadeaucard besteden?

De Bilderberg Cadeaucard is vrij te besteden bij alle Bilderberg hotels, restaurants en Wellness Centres van Bilderberg. Het is niet mogelijk om reserveringen waar vooraf een creditcard betaling wordt vereist te voldoen met de Cadeaucard.

Accepteert het hotel ook landelijke cadeaukaarten, zoals een VVV bon?

Dit is per hotel verschillend. Résidence Groot Heideborgh accepteert geen landelijke cadeaukaarten, zoals een VVV bon.

Heeft u een andere vraag?

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Onze chatbot Ada helpt u graag verder! Ze geeft altijd direct antwoord en kan u dag en nacht helpen.

 

  • Direct geautomatiseerde antwoorden op uw vragen
  • Dag en nacht beschikbaar
  • Snel en duidelijk

Stel een vraag

Contact

Bilderberg Résidence Groot Heideborgh
Hogesteeg 50
3886 MA Garderen
Telefoon: +31 (0)57 746 27 00
E-mail: heideborgh@bilderberg.nl