Een warm welkom

Relevante informatie voor uw verblijf in onze hotels

ONZE HOTELS ZIJN OPEN

We verwelkomen iedere gast nog altijd gastvrij. Wel is onze dienstverlening vanwege overheidsmaatregelen aangepast. Op deze pagina leest u alles wat u wilt weten over uw verblijf. 

Heeft u andere vragen over bijvoorbeeld inchecktijden of betaalwijze? Kijk dan bij onze algemene veelgestelde vragen. Wilt u uw reservering annuleren of verzetten? Dan gelden de annuleringsvoorwaarden van uw geboekte tarief. Neem contact op met het betreffende hotel of wijzig uw reservering online. Hoe u dit doet leest u op deze pagina. 

  • TOEGANGSBEWIJS

    • Wij vragen u niet langer om een toegangsbewijs bij aankomst
  • MONDMASKER

    • Een mondmasker dragen is niet langer verplicht in onze hotels
  • ETEN EN DRINKEN

    • Ontbijten, lunchen en dineren kan in onze restaurants
  • FACILITEITEN

    • Zwembad, fitness en sauna zijn geopend

Aankomst & vertrek

Wij verwelkomen u nog even gastvrij, maar zonder de handdruk die u van ons gewend bent

Aankomst & Check-in

Wij vragen u bij aankomst in het hotel om u direct te begeven naar onze medewerkers van de receptie. Zij verwelkomen u graag gastvrij, zoals u van ons gewend bent. 

Klik hier voor de actuele in- en uitchecktijden per hotel

Gezelschappen & Vervoer

Wanneer u met een gezelschap arriveert, vragen wij u om één persoon de check-in voor het gehele gezelschap te verzorgen. Onze shuttle service (waar van toepassing) rijdt tijdelijk niet. We bellen graag een taxi voor u indien u vervoer nodig heeft, bijvoorbeeld vanaf het station naar het hotel.  

Uitchecken

De avond voor vertrek ontvangt u in enkele hotels de rekening vooraf per email, zodat u deze alvast kunt controleren. Zo beperken we de (wacht)tijd bij de receptie. Wij vragen u om met PIN of credit card te betalen. Betalen met contant geld proberen we zoveel mogelijk te vermijden.

Openbare ruimtes

Wij hebben op relevante locaties desinfectiezuilen geplaatst

Wat wij doen

Onze openbare ruimtes worden iedere vier uur gereinigd. Oppervlaktes die door gasten worden aangeraakt, zoals handgrepen, liftknopjes, lichtschakelaars en trapleuningen, worden zorgvuldig gedesinfecteerd. 

Ventilatie

Al onze hotels beschikken over ventilatiesystemen die ingesteld zijn op buitenluchtaanzuiging. Dit betekent dat er alleen verse lucht binnenkomt, er wordt geen hergebruik gemaakt van de in de ruimtes aanwezige lucht. Per uur worden onze volledige ruimtes 3 tot 5 maal voorzien van vers gezuiverde buitenlucht. Deze lucht wordt uiteraard extra gefilterd door de filters aanwezig in de luchtbehandelingssystemen.

Wat u kunt doen

Op meerdere plekken in het hotel zijn handreinigers beschikbaar. Wij vragen u om hier regelmatig gebruik van te maken. U bent welkom in de openbare ruimtes om te ontspannen en samen te zijn. Wel vragen wij u rekening te houden met andere gasten. 

Op uw hotelkamer

Wij zorgen voor zo min mogelijk contactmomenten

Schoonmaak

Contactmomenten worden zoveel mogelijk beperkt. Uw kamer wordt in de meeste hotels schoongemaakt zoals u van ons gewend bent. Wij maken uw kamer schoon wanneer u niet op de kamer bent. In enkele hotels wordt uw kamer alleen op verzoek schoongemaakt. Laat gerust weten wat uw wensen hierin zijn.

Schone handdoeken en/of nieuwe badkamer artikelen

Uiteraard verstrekken wij u op verzoek extra schone handdoeken en/of badkamer artikelen. Deze plaatsen wij in een afgesloten tas voor uw hotelkamer deur.

Eten & Drinken

Wij hanteren onze reguliere openingstijden. Wilt u weten wat de openingstijden van de restaurants en bars in uw hotel zijn? Bekijk deze onder het tabblad restaurant bij het hotel van uw voorkeur. Om een plek in ons restaurant te garanderen, vragen wij u vooraf of bij aankomst te reserveren. 

  • Restaurants en bars open binnen reguliere openingstijden
  • Wij vragen u niet meer om een coronatoegangsbewijs
  • Het dragen van een mondmasker is niet langer verplicht

Ontbijt

Het Bilderberg Ontbijt wordt in buffetvorm geserveerd in ons restaurant. Geniet van onder andere vers gebakken brood, vruchtensappen, warme gerechten, yoghurt en fruit. In sommige hotels wordt u gevraagd om bij check-in een tijdslot te reserveren. 

Een kop koffie, lunch of borrel

Ook voor een lunch, kop koffie of borrel zijn onze restaurans en bars weer geopend. Bekijk onder het tabblad restaurant bij het hotel van uw voorkeur de actuele openingstijden van de bar, het restaurant en onze cafés. 

Diner

Dineren kan in ons restaurant. Onze chefs staan voor u klaar om smaakvolle gerechten te bereiden. Wij vragen u vooraf te reserveren door contact op te nemen met het hotel. De menukaart van een van onze restaurants bekijken? Bekijk deze onder het tabblad restaurant bij het hotel van uw voorkeur.

Faciliteiten

Onze faciliteiten zijn geopend

Sauna, zwembad & fitness

Indien aanwezig zijn in alle hotels het zwembad, de sauna, het turks stoombad en de fitness geopend. De openingstijden van onze facilteiten verschillen per hotel. 

Wellness Centres

Onze Wellness Centres in Résidence Groot Heideborgh en Kasteel Vaalsbroek zijn geopend. Wilt u tijdens uw verblijf een behandeling? Wij adviseren u om tijdig te reserveren. 

Fietsen & wandelen

De natuur rondom onze hotels nodigt uit om te fietsen en te wandelen. Fietshuur is mogelijk en uw eigen fiets stalt u veilig in onze stalling met oplaadpunten. Meer informatie treft u op deze pagina

Uw reservering

Annuleringsvoorwaarden

Heeft u vragen over uw bestaande reservering of wilt u uw reservering verplaatsen of annuleren? Dan gelden de annuleringsvoorwaarden van uw geboekte tarief. Wanneer u een flexibel tarief heeft geboekt, kunt u uw reservering tot 24 uur voor aankomst kosteloos verplaatsen of annuleren. Neem contact op met het hotel om de mogelijkheden te bespreken. Heeft u online via Bilderberg.nl geboekt? U kunt uw reservering ook online wijzigen. Ga hiervoor naar uw reserveringsbevestiging welke u in uw e-mail heeft ontvangen. Onderaan de e-mail drukt u op wijzigen. Hier kunt u uw reservering eenvoudig wijzigen. 

Ik heb geboekt, maar ben verkouden, Wat nu?

Wij vragen u om bij klachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen), keelpijn, droge hoest of verhoging/koorts van meer dan 38 graden Celsius u te laten testen voorafgaand aan uw bezoek. 

RIVM richtlijnen

Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM en de Rijksoverheid. Nieuwe informatie wordt direct gedeeld met de medewerkers van het hotel. Voor meer informatie vanuit de Rijksoverheid kijkt u op hun website.

Contact

Ik heb nog een andere vraag

Heeft u nog vragen? Wij helpen u graag. Stel uw vraag bij één van de receptiemedewerkers van het desbetreffende hotel. Klik hier voor een overzicht van alle hotels met de bijhorende contactgegevens.

  • U kunt ook het formulier invullen
  • Binnen één werkdag reactie
  • Via e-mail of telefoon

Stel uw vraag

Ons beleid kan wijzigen wanneer de situatie erom vraagt. Indien er wijzigingen plaatsvinden, zullen wij dit op deze pagina vermelden. Desondanks zijn de richtlijnen in het hotel leidend. Er kunnen dus geen rechten worden ontleend aan de informatie op deze pagina.

Heeft u nog vragen met betrekking tot onze richtlijnen? Neem dan contact op met het desbetreffende hotel. Onze receptiemedewerkers staan 24 uur per dag voor u klaar. Wij wensen u alvast een gastvrij verblijf toe in één van de Bilderberg hotels.

Laatste update: 30-03-2022 12.34 uur